Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 17:50Ganska positivt om jag läser rätt: inga cyklister.
Ganska positivt om jag läser rätt: inga cyklister.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 17:53Såg också det, det var kul!
En kvinna hittade jag (med reservation för en del namn som jag var osäker på).
Såg också det, det var kul!
En kvinna hittade jag (med reservation för en del namn som jag var osäker på).
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:14Någon som vet hur det fungerar med oss som har över 170 i HB (172), ska/kan man skaffa läkarintyg? då jag tävlar i veteranklass, man vill ju inte bli kallad fuskare:-(
Någon som vet hur det fungerar med oss som har över 170 i HB (172), ska/kan man skaffa läkarintyg? då jag tävlar i veteranklass, man vill ju inte bli kallad fuskare:-(
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:16Du får begära dispens och skicka in läkarintyg. Precis som de med medicinska skäl att använda medicin på listan.
Du får begära dispens och skicka in läkarintyg. Precis som de med medicinska skäl att använda medicin på listan.
Quote from Fredrik Närenfors on 16 February 2010, 16:21Den enda gång jag varit med om blodprov på veterancyklister så åkte en dit. Alltså 100% utdelning.
Det var inte så länge sen, men han får nog tävla igen nu.
Den enda gång jag varit med om blodprov på veterancyklister så åkte en dit. Alltså 100% utdelning.
Det var inte så länge sen, men han får nog tävla igen nu.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:21Tackar
Tackar
Quote from Lars Ekegård on 16 February 2010, 19:22Högt Hb i sig är ju heller inte doping utan ett medicinskt problem som renderar en kortare tävlingsvila.
Högt Hb i sig är ju heller inte doping utan ett medicinskt problem som renderar en kortare tävlingsvila.