Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumOrienteringHedjakten
You need to log in to create posts and topics.

12

Ja, du är helt galen med dina minuter. En annan har ju inte en chans till att komma ifatt! (#)

Och nu skall du springa den lång banan på Jättemilen oxå!! Jag skall bara springa Turist dam 8 km...... puh.....

Håller med dig Tina,
Saras minutrar är ju helt deprimerande. Jag tror att jag insåg att
jag måste springa 2 timmar i en vecka för att ens hinna ikapp.
🙂
Har ni redan tittat på Jättemilen?
Jag tar en helg i taget,
först måste jag ju se till att träffa

Grattis Sara + make! Ni var ju helt "outstanding" Snacka om utklassning!

Grattis grattis till vinsten! (t+)

Grattis Sara och Grattis Tina
🙂

Du, Lotta, det gick inte så bra för mig och min make. Han trodde jag var tröttare efter loppet igår och skulle ta så många kontroller själv att det blev inga över till mig! 🙁

Tack! Det var femte försöket för oss och så här nära varandra har vi inte kommit i mål innan (bara knappa två minuter i år). Bra gjort själva, första gången på den här tävlingstypen är det inte enkelt! Hur såg er uppdelning ut? Vi drog i prinscip ett svar

Jag skäms nästan för att skriva hur vi delade upp kontrollerna. För bra gick det inte - maken litade kanske inte på mig. Jag skadade mig igår när jag sprang Kyrkloppet (11 km KUPERAT!).

Jag tog 14 - 15 - 8 - 2 - 9 - 13 - 19 - 21 och maken tog resten!! Ha

Det som grämde mig mest var att jag hade en röd penna i bröstfickan på överdragsjackan! Vis från tidigare år... men eftersom de verkade ha gott om pennor tog vi inte med den "fram".

En annan visdom från tidigare år är att det inte funkar att en kör ytter

Jag har strul med skorna. Provade nya inlägg som jag inte kunde kasta av mig, så det var bara att springa på. Jag stannade en gång för att kissa och det stoppet räckte!! (#)

Visst märkte vi att det var HELT kasst att köra ytter- o innervarv. Den luringen

Ja, gör det! Men inte påskhelgen för då förväntar jag mig att alla kommer till oss och springer 😉

12