Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHej, får jag vara med och leka?
You need to log in to create posts and topics.

> Fredrik, var bor du? Jag städar gärna om du diskar!!!

*suck* den meningen började ju så bra... 😉

Jag bor i Mölndal men att diska är nästan det värsta jag vet. Att stryka är väl en av mycket få saker som är värre...

Inga killar på mina klasser... : ( En ibland, men det är mitt ex.... Och honom har jag ju redan avverkat...

Per, jag ska åka Öppet Spår!! Vad har du för målsättning? Såhär innan snön är mitt enda mål att ta mig runt. Elelr fram, kanske det heter.

Hmmm,

Härligt Jonas!!

Nu till praktiska frågor då..
Hur tränar man??
Å det där med prylar.. vad ska man ha?

Vilken dag åker du öppet spår Hanna?

Öppet spår...vilken dag åker ni??

jag åker måndagen..måste ju hinna träna lite på söndagen 😀
knäpp lagommotionären måste vara min grupp..
för till träningsdårarna har jag låååångt kvar 😉

> Mölndal är alldeles för ocentralt för städning! Och strykning har jag rationaliserat bort! Heja stretch!

Ocentralt? Jag vet inte om jag kan skylla på det... 😉
Strykningen är till stora delar bortrationaliserad. Jag stryker bara skjortor men till varda

Tror jag får sortera in mig under Stinas träningsdårar. Fast jag håller ju inte med om indelningen.

Hanna, jag åker VL eftersom alla från jobbet gör det. Inget öppet spår här inte utan ett trångt spår. Få se om jag kan seeda mig lite dessförinnan. Målsättningen är att komma runt innan repet dras.
Då kanske vi syns i Högbo utanför Sandviken. De öppnar si

Välkommen Hanna:-)

Här ska åkas öppet spår har dock ej bestämt dag än ska göra detta innan sista oktober. Tänkte jag skulle försöka mig på klassikern nästa år.

Om vi ska katigorisera oss så tillhör jag nog träningsdårarna:D

Tror jag ska åka på söndagen. Har ju ett pass att instruera på måndagen... 😀

Jag är lite sugen på att åka till Högbo en sväng. Bor i Södra Dalarna, så jag har inte alltför långt till snö. Torsby öppnar tunneln nu i helgen tror jag.

Jag skulle också vi

Välkommen Hanna