Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHej, får jag vara med och leka?
You need to log in to create posts and topics.

Okey då.
Ta bussen och ha så kul i Italien och se till att visa italienarna vem som regerar i uppförsbackarna. 😀

Im Back... åh nu ska ni få en lång litterär rapport... Jag öppnade inte boken överhuvudtaget 😀

Att åka buss, å pladdra å slappa å pladdra å somna å pladdra å käka å sova å se på film å pladdra å vila.. å vips var men i Italien... ungefär!

Veckan har va

> Det är sju månader kvar till Nove colli.. Vem ska me??

Vem ordnar extra semester och betalar resan? Jag har enorma problem att få semesterdagarna att räcka till för "det allra nödvändigaste"... 😉

F.ö. kan jag upplysa om att de inte har självbäddande

Vad lustig ändå att aktiviteterna i dessa grupper sammanfaller med att Silva är i Sverige eller åtminstone framför en dator !!!

Silva, hoppas du känner trycket och ansvaret här !!

Mvh JOnas

Fredrik: Jag kan inte hjälpa att du fastnade i Leråkern och trivs med snöslask.

Fredrik.. ska jag köpa två trisslotter på lunchen??

Jonas... Jag lovar att vad som än händer i mitt liv så ska jag aaaaaaldrig lämna Er 😀

Lets work now...

Jag ska spela på lotto drömvinsten ska bli min.. 7 rätt på lotto + 2 på joker = ca 92 miljoner..
Oj vad jag ska cykla när jag vinner dessa pengar.

Så Silva, det där låter nästan som du har något på gång... 😉 😉 😉

Jag måste dock säga samma sak, att allt tjabb här är otroligt underhållande så även om man skulle bli uppbunden av någon kommer man nog hänga här ändå..!!! 🙂

Uppbunden av någon?

Gillar du den typen av aktiviteter så kan jag rekommendera "Hjärter Dam" på Kungsholmen som tillfredställer dina önskemål.

Hmm... det är säkert ok för dom som gillar det.
I mitt fall dock så gjorde jag en slarvig översättning från US-english; "tied up"....
dvs att någon, i detta fall en "significant other" eller SO, har lagt beslag på ens tid så att man inte har så mycket ti