Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHEJ!
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!:D

Jag är en av de där motionärerna som hälsar på de jag möter.

En spaning jag gjort är att cyklister inte gärna hälsar på oss som löptränar.
Jag har frågat dem hur de ser på det...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1333059&ScrollT

Jag (cyklist) hälsade senast igår på en löpare 🙂

Inspirerad av en annan glad hejare så hejjar jag numer högt och ljudligt på mina medlöpare. En liten diskret nickning uppmärksammas sällan, hur cool den än må vara. Ett glatt HEJ eller HEJ HEJ och upp med handen får förvånansvärt många att spricka upp i e

Jag hejjar alltid och de senaste rundorna har jag försökt att räcka fram visitkort (till en gratis löparklubb som jag tillsammans med min kompis driver här i Lund -Coach K Runners, finns på FB) men folk kollar bara på mig som om jag har böldpest eller ngt

Hej, hej!
Jag hejar också, men trots att "min" Stockholmsförort är nästan som på landet så är det få som hälsar tillbaka. Däremot blev jag "bundis" med ett antal gångare när jag för något år sedan hade möjlighet att springa på Vallentuna IP på förmiddagar

Hälsar i stort sett alltid, både när jag möter löpare inne i stan (Stockholm) eller i förorten alt skogen.
Undantaget är om jag kör intervall eller snabbdistans. Ett stön basetat på bokstaven "E" tror jag ingen blir gladare av...

Har en tunn fin tomteluva som jag drar på mig till julafton när jag springer en förmiddagsrunda och önskar alla God Jul. Brukar oftast få överraskade men positiva reaktioner.

Minns en familj som var ute där det lilla barnet pekade och hade en väldigt frå

Jag hejar på de flesta jag möter. Hemma, strax utanför Stockholm hejar så gott som ingen tillbaka. Helgerna brukar jag spendera ute på landet i Gästrikland - där hejar nästan alla tillbaka och ofta småpratar litet om man möts till exempel ute på någon sko

Här i området brukar vi hälsa bra. Fast stavgångare och "powerwalkare" uppskattar sällan det.

Försöker ofta söka ögonkontakt för att kunna nicka/le och jag vinkar i stor sett alltid lite diskret, upplever att de som oftast dissar mina "inviter" är tjejer/kvinnor som "är i bubblan" (jag kanske ser farlig/ful ut 🙁 ) men jag kämpar oförtrutet på

12