Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:25PLAKAT singel förblir plakat / singel (#)
PLAKAT singel förblir plakat / singel (#)
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 19:38Japp Bruse. Vill ju inte behöva vara plakat imorgon. 😉
Japp Bruse. Vill ju inte behöva vara plakat imorgon. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 13 January 2011, 19:41Näe, du måste hålla dig nykter så du kan värja dig!
Näe, du måste hålla dig nykter så du kan värja dig!
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 19:42Va? Är det någon ny sammansVÄRJning som jag inte hört talas om? (H)
Va? Är det någon ny sammansVÄRJning som jag inte hört talas om? (H)
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 23:50Apropå värja... (Jo, jag vet att det är florett...)
http://www.youtube.com/watch?v=mopZvgdTKls
Apropå värja... (Jo, jag vet att det är florett...)
http://www.youtube.com/watch?v=mopZvgdTKls
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 06:11Jag har haft ett antal lyckade dejtar nu så det känns ganska tryggt att lämna detta forum för nu.. Gick mycket fortare än jag trodde. Sitter med 5 månaders prenumeration på Match kvar... Helt OK då jag är nöjd som en löpare med vind i ryggen och sol i fej
Jag har haft ett antal lyckade dejtar nu så det känns ganska tryggt att lämna detta forum för nu.. Gick mycket fortare än jag trodde. Sitter med 5 månaders prenumeration på Match kvar... Helt OK då jag är nöjd som en löpare med vind i ryggen och sol i fej
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 06:42Grattis Robert! 😀
Grattis Robert! 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 08:24Kör på Robban och hoppas vi slipper se dig här igen (H)
Kör på Robban och hoppas vi slipper se dig här igen (H)
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 08:26Kul Robert! Och du som lät så pessimistisk från början 😉 Grattis och låt oss inte se dig här igen!
Kul Robert! Och du som lät så pessimistisk från början 😉 Grattis och låt oss inte se dig här igen!
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 19:46Tack snälla. Jag är positivt överraskad och känner verkligen att jag hittat rätt. behövde ju bara dejta en tjej så hittade man rätt...
Tack snälla. Jag är positivt överraskad och känner verkligen att jag hittat rätt. behövde ju bara dejta en tjej så hittade man rätt...