Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 13:04Nja, jag är ju egentligen väldigt mycket söderortstjej som bara råkade gå och bli förtjust i Solna.
Nja, jag är ju egentligen väldigt mycket söderortstjej som bara råkade gå och bli förtjust i Solna.
Quote from ellen olsson on 14 July 2012, 13:37Där ser man hur bra koll jag hade... 😉
Där ser man hur bra koll jag hade... 😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 17:12Nico, var det dig jag och dottern gick förbi i trappan vid Huddinge station på eftermiddagen?
Nico, var det dig jag och dottern gick förbi i trappan vid Huddinge station på eftermiddagen?
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 01:06Katarina: Nej det var det inte. Vi (jag och min dotter) var i Hägersten hela dagen. Jag kan inte komma ihåg att jag varit i Huddinge någon gång de senaste 3 åren. Sorry. 🙁
Katarina: Nej det var det inte. Vi (jag och min dotter) var i Hägersten hela dagen. Jag kan inte komma ihåg att jag varit i Huddinge någon gång de senaste 3 åren. Sorry. 🙁
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 07:41Det var likt iaf 🙂
Det var likt iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 04:24Kat: Hon bor i Flemingsberg. Så risken finns väl att jag syns vid Huddinge Station också. På fredag flyttar jag och första resväskan in, resten kommer nästa vecka.
Någon som vill hyra en 3a i Edsberg/Sollentuna från 1a augusti?
Kat: Hon bor i Flemingsberg. Så risken finns väl att jag syns vid Huddinge Station också. På fredag flyttar jag och första resväskan in, resten kommer nästa vecka.
Någon som vill hyra en 3a i Edsberg/Sollentuna från 1a augusti?
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 10:00Lycka till i Flempan! Du har ett PM om lgh.
Lycka till i Flempan! Du har ett PM om lgh.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 11:49Jag tror att det är dags nu. Jag har hittat min perfekta kille och är upp över öronen kär. Han är allt jag kunnat önska och lite till. Snygg, allmänbildad, delar min humor, en gentleman och han är dessutom kär i mig (H:) Han är en vacker människa inifrån
Jag tror att det är dags nu. Jag har hittat min perfekta kille och är upp över öronen kär. Han är allt jag kunnat önska och lite till. Snygg, allmänbildad, delar min humor, en gentleman och han är dessutom kär i mig (H:) Han är en vacker människa inifrån
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 12:36Härligt Kat, grattis!!
Håll dig nu härifrån och jag önskar er all lycka.
Härligt Kat, grattis!!
Håll dig nu härifrån och jag önskar er all lycka.
Quote from Rasmus Olsson on 6 August 2012, 12:50Härligt Katarina!
Härligt Katarina!