Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 13:48Vad som är bra beror väldigt mycket på vilken sorts vägar du kommer cykla på och hur landskapet ser ut.
Jag funderar själv på en cyclocross, och har tänkt precis som andra här på en gammalstålram och sen komplettera utifrån den. Eventuellt kommer jag kör
Vad som är bra beror väldigt mycket på vilken sorts vägar du kommer cykla på och hur landskapet ser ut.
Jag funderar själv på en cyclocross, och har tänkt precis som andra här på en gammalstålram och sen komplettera utifrån den. Eventuellt kommer jag kör
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:18Helst efter snösvängen.
Helst efter snösvängen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:18Jag är inte en expert men svarar ändå. 🙂
Har själv en hybrid som jag är helnöjd med men om du bara kör landsväg och längre sträckor ska du nog satsa på, som dom skriver ovan, en CX eller en racer. Det kommer jag själv att göra snart när jag princip bara
Jag är inte en expert men svarar ändå. 🙂
Har själv en hybrid som jag är helnöjd med men om du bara kör landsväg och längre sträckor ska du nog satsa på, som dom skriver ovan, en CX eller en racer. Det kommer jag själv att göra snart när jag princip bara
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 21:33Tackar för era svar.
Mina behov lutar starkt åt att kunna uppfyllas med en CX.
Ska nog börja leta begagnat till att börja med men......vad bör man kolla upp extra noga? Växelmekanism och div. lager antar jag, men hur?
Tackar för era svar.
Mina behov lutar starkt åt att kunna uppfyllas med en CX.
Ska nog börja leta begagnat till att börja med men...
...vad bör man kolla upp extra noga? Växelmekanism och div. lager antar jag, men hur?