Quote from Guest on 16 November 2006, 21:54Hej och välkomna till gruppen Kolhydrater iFokus. Jag hoppas vi kan sporra varandra att röra på oss och komma i bättre fysisk form ïnte bara med hjälp av kosten...
Jag försöker gå med stegräknare varje dag och skriva in mina steg här - målet är att lyck
Hej och välkomna till gruppen Kolhydrater iFokus. Jag hoppas vi kan sporra varandra att röra på oss och komma i bättre fysisk form ïnte bara med hjälp av kosten...
Jag försöker gå med stegräknare varje dag och skriva in mina steg här - målet är att lyck
Quote from Funbeat user on 16 November 2006, 22:04Bra idé med stegräknare... Det ska jag börja med imorgon :oD
Bra idé med stegräknare... Det ska jag börja med imorgon :oD
Quote from Martin Andersson on 16 November 2006, 22:13Jag har läst någonstans att man bör gå 10000 steg om dagen, men det har jag bara lyckats komma upp i om jag tagit en lång promenad i tillägg till den övriga aktiviteten. En vanlig arbetsdag ger mellan 3500-4500 steg för mig (ja jag vet att jag har ett sti
Jag har läst någonstans att man bör gå 10000 steg om dagen, men det har jag bara lyckats komma upp i om jag tagit en lång promenad i tillägg till den övriga aktiviteten. En vanlig arbetsdag ger mellan 3500-4500 steg för mig (ja jag vet att jag har ett sti
Quote from Funbeat user on 17 November 2006, 08:04Jag har funderat på stegräknare länge, men det har aldrig blivit av... Just nu rör jag mig inte alls - men jag tog min första promenad på evigheter igår tack vara er 🙂
Jag har funderat på stegräknare länge, men det har aldrig blivit av... Just nu rör jag mig inte alls - men jag tog min första promenad på evigheter igår tack vara er 🙂
Quote from Annika Andersson on 17 November 2006, 08:10Hej! Vad kul att vi kan "träffas" här och peppa varandra när det gäller att röra på sig!
Jag har lagt både stegräknare och Pulsklocka på hyllan och registrerar numer endast antal minuter jag rör på mig. För min del blir det i stort sett "bara" promenader,
Hej! Vad kul att vi kan "träffas" här och peppa varandra när det gäller att röra på sig!
Jag har lagt både stegräknare och Pulsklocka på hyllan och registrerar numer endast antal minuter jag rör på mig. För min del blir det i stort sett "bara" promenader,
Quote from Marcus Bergman on 17 November 2006, 09:57Hejsan. Nu är jag med i gruppen och heter Hellevi Ahl, det gick inte ändra men det lär ni andra väl med tiden. Jag försöker att promenera dagligen och cykla på min motionscykel, hoppas att vi kan få igång varandra här. Mervi
Hejsan. Nu är jag med i gruppen och heter Hellevi Ahl, det gick inte ändra men det lär ni andra väl med tiden. Jag försöker att promenera dagligen och cykla på min motionscykel, hoppas att vi kan få igång varandra här. Mervi
Quote from Funbeat user on 17 November 2006, 10:01Hej va kul, dom som satt upp sig på kartan bor alla utomlands, kul va ? *s* Tycker det ska bli kul att få lite hjälp att komma ut, mår ju så bra av det men är av naturen såååå lat.
Hej va kul, dom som satt upp sig på kartan bor alla utomlands, kul va ? *s* Tycker det ska bli kul att få lite hjälp att komma ut, mår ju så bra av det men är av naturen såååå lat.
Quote from Funbeat user on 17 November 2006, 21:28Även jag har hittat hit och nappar gärna på det där med stegräknare. Jag äger en bara jag hittar den och har använt den medan jag gick till jobbet.
(Testade att göra en karta på den sträckan)Då blev det lätt 10 000 steg om dagen. Nu är jag mitt i flytt
Även jag har hittat hit och nappar gärna på det där med stegräknare. Jag äger en bara jag hittar den och har använt den medan jag gick till jobbet.
(Testade att göra en karta på den sträckan)
Då blev det lätt 10 000 steg om dagen. Nu är jag mitt i flytt
Quote from Funbeat user on 17 November 2006, 21:55Hm, jag kom upp i 9825steg idag. Då är det en vanlig vardag utan träning eller promenader, bara till och från jobbet. Kanske ska lägga till en liten joggingtur...
Hur har det gått för er andra? :o)
Hm, jag kom upp i 9825steg idag. Då är det en vanlig vardag utan träning eller promenader, bara till och från jobbet. Kanske ska lägga till en liten joggingtur...
Hur har det gått för er andra? :o)
Quote from Marcus Bergman on 18 November 2006, 07:08Jag har inte kommit igång ännu, igår ösregnade 🙁 det så det blev ingen promenad. Jag hoppas att det går vägen idag. Annars får jag ta till motionscykeln.
Jag har inte kommit igång ännu, igår ösregnade 🙁 det så det blev ingen promenad. Jag hoppas att det går vägen idag. Annars får jag ta till motionscykeln.