Quote from Martin Andersson on 18 November 2006, 19:50Jag har glömt sätta på mig stegräknaren både igår och idag. Får skärpa mig till imorgon. Hoppas det slutat regna så jag kommer ut på en riktig långpromenad då.
Jag har glömt sätta på mig stegräknaren både igår och idag. Får skärpa mig till imorgon. Hoppas det slutat regna så jag kommer ut på en riktig långpromenad då.
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 16:58Hej gänget! Jag känner mig rätt nöjd idag. Det har blivit mer promenerande än jag trott - bara att få skriva upp det och se min gröna stapel växa dag för dag gör mig glad 🙂
Heja på ni andra!
Hej gänget! Jag känner mig rätt nöjd idag. Det har blivit mer promenerande än jag trott - bara att få skriva upp det och se min gröna stapel växa dag för dag gör mig glad 🙂
Heja på ni andra!
Quote from Marcus Bergman on 21 November 2006, 20:21Här har det regnat så jag har inte kunnat promenera, men nu tänker jag hoppa på min motionscykel och cykla 30 minuter. Man blir visst peppad av att läsa här, tack Amiechan/Mervi
Här har det regnat så jag har inte kunnat promenera, men nu tänker jag hoppa på min motionscykel och cykla 30 minuter. Man blir visst peppad av att läsa här, tack Amiechan/Mervi
Quote from Martin Andersson on 21 November 2006, 22:08Skitväder ute - inte läge för promenader, men jag har min stegräknare på mig i allafall. Jag gör så att jag registrerar gång, 0 minuter och skriver antalet steg i kommentarfältet. Det ger inga minuter. Blir för få steg när jag inte kan gå promenad och nu
Skitväder ute - inte läge för promenader, men jag har min stegräknare på mig i allafall. Jag gör så att jag registrerar gång, 0 minuter och skriver antalet steg i kommentarfältet. Det ger inga minuter. Blir för få steg när jag inte kan gå promenad och nu
Quote from Funbeat user on 25 November 2006, 23:23Jag ligger lågt medan vi packar inför flytten, men det är tungt arbete det också som jag inte gör annars.
Jag ligger lågt medan vi packar inför flytten, men det är tungt arbete det också som jag inte gör annars.
Quote from Martin Andersson on 26 November 2006, 00:26Margareta, det finns ett alternativ som heter flytthjälp på listan över aktiviteter. Du kan registrera alla timmar du har flyttat ting om du vill!
Margareta, det finns ett alternativ som heter flytthjälp på listan över aktiviteter. Du kan registrera alla timmar du har flyttat ting om du vill!
Quote from Funbeat user on 16 December 2006, 00:56Hejan, hittade hit på omvägar. Är rätt duktig med motionen, om jag får säga det själv och känner mig tämligen peppad till fortsatta framsteg. Med maten är det svårare. Men den som lever, lär - cést ne pas? (t+)
/Mariabullen
Hejan, hittade hit på omvägar. Är rätt duktig med motionen, om jag får säga det själv och känner mig tämligen peppad till fortsatta framsteg. Med maten är det svårare. Men den som lever, lär - cést ne pas? (t+)
/Mariabullen