Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKolhydrater iFokusHej och välkomna!
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har glömt sätta på mig stegräknaren både igår och idag. Får skärpa mig till imorgon. Hoppas det slutat regna så jag kommer ut på en riktig långpromenad då.

Hej gänget! Jag känner mig rätt nöjd idag. Det har blivit mer promenerande än jag trott - bara att få skriva upp det och se min gröna stapel växa dag för dag gör mig glad 🙂
Heja på ni andra!

Här har det regnat så jag har inte kunnat promenera, men nu tänker jag hoppa på min motionscykel och cykla 30 minuter. Man blir visst peppad av att läsa här, tack Amiechan/Mervi

Skitväder ute - inte läge för promenader, men jag har min stegräknare på mig i allafall. Jag gör så att jag registrerar gång, 0 minuter och skriver antalet steg i kommentarfältet. Det ger inga minuter. Blir för få steg när jag inte kan gå promenad och nu

Jag ligger lågt medan vi packar inför flytten, men det är tungt arbete det också som jag inte gör annars.

Margareta, det finns ett alternativ som heter flytthjälp på listan över aktiviteter. Du kan registrera alla timmar du har flyttat ting om du vill!

Hejan, hittade hit på omvägar. Är rätt duktig med motionen, om jag får säga det själv och känner mig tämligen peppad till fortsatta framsteg. Med maten är det svårare. Men den som lever, lär - cést ne pas? (t+)

/Mariabullen

12