Quote from Guest on 26 January 2009, 10:40http://www.ljungdalen.com/?handle=31
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2009, 10:50Jag kan verkligen rekommendera den här tävlingen!!! Mycket trevligt, familjärt, litet och fantastisk terräng. C:a 6km uppåt, uppåt, uppåt på grusväg sen c:a 10km på blandad fjällstig och obanat sen c:a 6km till på grusväg då man kommit ner i byn igen.
Jag kan verkligen rekommendera den här tävlingen!!! Mycket trevligt, familjärt, litet och fantastisk terräng. C:a 6km uppåt, uppåt, uppåt på grusväg sen c:a 10km på blandad fjällstig och obanat sen c:a 6km till på grusväg då man kommit ner i byn igen.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 19:12Tyvärr samma dag som Vertex i Vålådalen och då väljer jag Vertex.
Tyvärr samma dag som Vertex i Vålådalen och då väljer jag Vertex.
Quote from ellen olsson on 26 January 2009, 19:26Anmärkningsvärt att de återigen lyckas lägga landets enda(?) två "rena" fjällmaror samma helg - dessutom bara några mil ifrån varandra!
Anmärkningsvärt att de återigen lyckas lägga landets enda(?) två "rena" fjällmaror samma helg - dessutom bara några mil ifrån varandra!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 19:48Dessutom är väl Helags numera "bara" halvmara och kvartsmara och inte full marathon.
Dessutom är väl Helags numera "bara" halvmara och kvartsmara och inte full marathon.
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2009, 20:56Anders, det stämmer.
Anders, det stämmer.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:13Någon som här som ska ställa upp?
Jag ska åka upp och springa. Kan nog vara ett intressant lopp utöver det vanliga där man springer längs leder över myrar och sten delar av banan.
Hittade en intressant artikel om loppet med följande mening "Det var skönt
Någon som här som ska ställa upp?
Jag ska åka upp och springa. Kan nog vara ett intressant lopp utöver det vanliga där man springer längs leder över myrar och sten delar av banan.
Hittade en intressant artikel om loppet med följande mening "Det var skönt
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 09:09Stämmer - uppe på fjället går banan delvis på vinterled. Kan vara ganska blött. Rekommenderar loppet varmt, har sprungit det tre gånger.
Stämmer - uppe på fjället går banan delvis på vinterled. Kan vara ganska blött. Rekommenderar loppet varmt, har sprungit det tre gånger.
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2009, 14:36Kan som sagt också rekommendera det - har sprungit c:a 15 ggr.
Jag kan tyvärr inte ställa upp i år - men nästa år så...
Kan som sagt också rekommendera det - har sprungit c:a 15 ggr.
Jag kan tyvärr inte ställa upp i år - men nästa år så...
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 00:10Vad har ni sprungit i, hel klädsel eller kortbyxor-träningströja?
Vinterled, hur är den att springa på? Går det att hålla uppe farten eller måste man ha ögonen i backen hela tiden och kolla efter sten och rötter?
Vad har ni sprungit i, hel klädsel eller kortbyxor-träningströja?
Vinterled, hur är den att springa på? Går det att hålla uppe farten eller måste man ha ögonen i backen hela tiden och kolla efter sten och rötter?