Quote from Elias Engqvist on 22 July 2009, 08:55Beroende på vädret förstås men eftersom det går uppför direkt och i en 6-7 km eller kanske mer i sträck så blir man varm direkt. Jag tror jag sprungit i kortbyxor o kortärmat för det mesta.
Vinterleden är några km högst uppe på fjället. Det är den vanlig
Beroende på vädret förstås men eftersom det går uppför direkt och i en 6-7 km eller kanske mer i sträck så blir man varm direkt. Jag tror jag sprungit i kortbyxor o kortärmat för det mesta.
Vinterleden är några km högst uppe på fjället. Det är den vanlig
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 21:26Finns det någon karta över bansträckningen att se nånstans? Någon depå?
Finns det någon karta över bansträckningen att se nånstans? Någon depå?
Quote from Elias Engqvist on 23 July 2009, 22:33Jag ritade en ungefärlig karta: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=191354
Vätskestationer brukar finnas vid 3,5 8, 12,5 och 16,5 km...
Jag ritade en ungefärlig karta: http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=191354
Vätskestationer brukar finnas vid 3,5 8, 12,5 och 16,5 km...
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 07:43Tack för det!
Tack för det!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 23:56Stort tack för den kartan!
Ser ut att kunna bli den vackraste halvmaran jag kommer ha sprungit.
Stort tack för den kartan!
Ser ut att kunna bli den vackraste halvmaran jag kommer ha sprungit.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 22:17Hallå!
Jag har också tänkt springa på lördag, men som storstadsbo med högst begränsad vana av vildmarken undrar jag lite hur lätt det är att hitta? Är banan väl markerad eller måste man ta rygg på någon som verkar veta vart man ska ta vägen?
Vet någon v
Hallå!
Jag har också tänkt springa på lördag, men som storstadsbo med högst begränsad vana av vildmarken undrar jag lite hur lätt det är att hitta? Är banan väl markerad eller måste man ta rygg på någon som verkar veta vart man ska ta vägen?
Vet någon v
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 09:32Riktigt rolig bana var det. Jag älskade löpningen uppe på fjället. Nån som vet om det ligger resultat och tider uppe nånstans?
Riktigt rolig bana var det. Jag älskade löpningen uppe på fjället. Nån som vet om det ligger resultat och tider uppe nånstans?
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2009, 11:11Jag tror inte det. Dom brukar inte lägga upp nåt. Hur många var det på halvmaran i år?
Jag tror inte det. Dom brukar inte lägga upp nåt. Hur många var det på halvmaran i år?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 11:24Rekordmånga... enligt dom som har varit med förut, kanske 25-30 stycken. Vinnare kom in på ca 1:24
Rekordmånga... enligt dom som har varit med förut, kanske 25-30 stycken. Vinnare kom in på ca 1:24
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2009, 11:26Oj sjutton, det var väl nära banrekord också? Sa dom nåt om det?
Oj sjutton, det var väl nära banrekord också? Sa dom nåt om det?