Quote from Guest on 27 February 2012, 07:52Hej, är det någon som sprungit i Hellas de senaste dagarna? Är det ok att löpa med odubbat där nu?! Tack på förhand!
Hej, är det någon som sprungit i Hellas de senaste dagarna? Är det ok att löpa med odubbat där nu?! Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 08:02Jag började gå på milspåret, vid tennisbanorna, igår. Och där var det ren blankis de första 500 metrarna. Sedan vände jag...
Jag började gå på milspåret, vid tennisbanorna, igår. Och där var det ren blankis de första 500 metrarna. Sedan vände jag...
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 13:54Det var inte vad jag ville höra.. =(
Det var inte vad jag ville höra.. =(
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2012, 14:05Men hallå, motionsstigar i skogen är alltid där vintern blir kvar längst! Det är inget nytt för i år!
Men hallå, motionsstigar i skogen är alltid där vintern blir kvar längst! Det är inget nytt för i år!
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 16:43Absolut inte, men då vissa av mina andra skogsstigar är i princip isfria så hoppades jag såklart att det även skett i Hellas. Vissa av oss är optimister... 😉
Absolut inte, men då vissa av mina andra skogsstigar är i princip isfria så hoppades jag såklart att det även skett i Hellas. Vissa av oss är optimister... 😉
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2012, 17:44Sorry om jag lät tvär - jag springer så gott som dagligen i skogen och pulsade senast idag på snöstigar...
Sorry om jag lät tvär - jag springer så gott som dagligen i skogen och pulsade senast idag på snöstigar...
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 18:48Ja, det tråkiga är att de bästa stigarna är som packade isgolv av alla andra som uppskattar samma stigar. Du är säkert en av de skyldiga Christer 😉 Jag tar raska promenader just nu o kan då gå på mer off road och de har töat upp ganska fint på sina ställ
Ja, det tråkiga är att de bästa stigarna är som packade isgolv av alla andra som uppskattar samma stigar. Du är säkert en av de skyldiga Christer 😉 Jag tar raska promenader just nu o kan då gå på mer off road och de har töat upp ganska fint på sina ställ
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2012, 02:05Nä, jag håller till norrut, mest Ursvik.
Nä, jag håller till norrut, mest Ursvik.
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 08:13Inte snöfritt så långt ögat når.. =(
Inte snöfritt så långt ögat når.. =(
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 00:03Tack, misstänkte det...Trött på dubbskorna helt enkelt och inbillade mig att solstrålarna kanske ändå hunnit göra underverk genom grangrenarna..; )
Men förtusan, det har varit ett fantastiskt tacksamt år för vinterlöpning så jag skall inte klaga!
Tack, misstänkte det...Trött på dubbskorna helt enkelt och inbillade mig att solstrålarna kanske ändå hunnit göra underverk genom grangrenarna..; )
Men förtusan, det har varit ett fantastiskt tacksamt år för vinterlöpning så jag skall inte klaga!