Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Landskrona Maraton 220:- (borde också vara cykelavstånd) 😉

Thom, om du behöver pengar så är det fritt fram att samla pant-burkar fr.o.m. nu..

Nae, det var mest bara en kommentar på Tomas kalkyler :). Klart att prissättningen är fri och det är frivilligt att vara med. Jag tycker verkligen att det är roligt att de startar loppet och hoppas att många kommer att springa. Prislappen är hög men det k

Tack för info Thomas,ja då är det bara att ladda för sep 2014.

Thom, ah OK.
Fast L:a maran är ju en 4-varvsbana så den borde ju vara en fjärdedel av priset jämfört med HBG maran..
I vilket fall som helst ska det bli intressant att se hur detta blir.
Det bör iaf inte bli en speciellt snabb mara.

Thom,

jag inser nu att jag genom min kalkyl inte riktigt fick fram mitt budskap.
Det jag menade var att transport och/eller hotell kostnaden ofta är väsentligt högre än anmälningsavgiften på de mest intressanta loppen.

Det enda maratonloppet i Sverige s

Jag förstår vad du menar Tomas. Det charmigaste med Landskrona är att det är väldigt familjärt och det är en snabb bana (och billigt som sagt var). Visst är Båstad jobbig men det är helt klart en vacker runda. Köpenhamn borde ju vara en klockren hit. Inga

Om man inte räknar med avslutnings Maran under IM i Kalmar så är det Berlins Marathon som har flest svenska deltagare. Sen är jag lite osäker på om NW har fler än AXA fjällmara.
Tyvärr ligger Svenska MarathonSällskapets hemsida nere. Listan är rätt intre

Kontrollmätt och populärt..

http://hd.se/sport/2013/08/28/forsta-malet-natt-for-maran/

Jag har nu fått fakturan samt betalt den.
🙂