Quote from Guest on 4 August 2011, 16:12Undrar om det finns ngn/ ngra som ska dit och springa? Är väldigt kluven eftersom ska åka själv visar det sig..motivationen och konditionen har liksom dalat efter semestern.
Undrar om det finns ngn/ ngra som ska dit och springa? Är väldigt kluven eftersom ska åka själv visar det sig..motivationen och konditionen har liksom dalat efter semestern.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 16:22Jag ska springa den 20/8 i Helsingfors. Vi flyger dit dagen innan, sover på hotell och flyger hem dagen efter. Vi tar det som en minisemester, det är inte bara maran vi åker för utan för att se lite av stan också. Men det är klart, maran ser jag fram emot
Jag ska springa den 20/8 i Helsingfors. Vi flyger dit dagen innan, sover på hotell och flyger hem dagen efter. Vi tar det som en minisemester, det är inte bara maran vi åker för utan för att se lite av stan också. Men det är klart, maran ser jag fram emot
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 18:45Just det, den 20. var det...Ok. Får se nu hur jag ska göra. Det är resan dit och hem (bor i Värmland) som jag funderar på. Sen är det ju så att jag är från Helsingfors och fruktar min första mara på hemmaplan..relativt otränad så kommer inte att slå ngn p
Just det, den 20. var det...Ok. Får se nu hur jag ska göra. Det är resan dit och hem (bor i Värmland) som jag funderar på. Sen är det ju så att jag är från Helsingfors och fruktar min första mara på hemmaplan..relativt otränad så kommer inte att slå ngn p
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 19:39Lycka till du också, hoppas du får ett roligt lopp hur det än går med det där med rekord 🙂
Lycka till du också, hoppas du får ett roligt lopp hur det än går med det där med rekord 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 15:22Ska oxå ge mig i kast med maran i Helsingfors på lördag.Samma här med motivationen som har dalat.Lycka till iaf
Ska oxå ge mig i kast med maran i Helsingfors på lördag.Samma här med motivationen som har dalat.Lycka till iaf
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:04Hoppas du får roligt hur det än går med tider och sånt i övrigt! Jag ska ha så roligt jag bara kan! 🙂
Lycka till!!
Hoppas du får roligt hur det än går med tider och sånt i övrigt! Jag ska ha så roligt jag bara kan! 🙂
Lycka till!!