Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 10:58Nej, men simning måste jag träna på. Det handlar om överlevnad än resultat... 🙂
Nej, men simning måste jag träna på. Det handlar om överlevnad än resultat... 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 15:24Stockholm Triathlon var en bra tävling för mig som nybörjare, när jag kom absolut sist i Super Sprint så märktes det inte ute på banan för det var så många tävlande i de längre klasserna som ännu inte hade gått i mål.
Stockholm Triathlon var en bra tävling för mig som nybörjare, när jag kom absolut sist i Super Sprint så märktes det inte ute på banan för det var så många tävlande i de längre klasserna som ännu inte hade gått i mål.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:05Det är här det kan bli så fel. Du behöver INTE göra något alls för att köra en kortare triathlon tävling. Anmäl dig, läs start pm för att veta var du ska vara när osv. Du behöver inga särskilda triathlon kläder eller utrustning. Självklart kommer du att t
Det är här det kan bli så fel. Du behöver INTE göra något alls för att köra en kortare triathlon tävling. Anmäl dig, läs start pm för att veta var du ska vara när osv. Du behöver inga särskilda triathlon kläder eller utrustning. Självklart kommer du att t