Quote from Guest on 24 September 2010, 15:21Min kollega ville ha löpband i sitt bostadsrättshus, men enda platsen som var ostörd var i källaren i ett duschrum med ett stort badkar i. (I huset finns en lägenhet utan egen dusch). En annan kollega föreslog att man kunde göra ett budgetlöpband genom at
Min kollega ville ha löpband i sitt bostadsrättshus, men enda platsen som var ostörd var i källaren i ett duschrum med ett stort badkar i. (I huset finns en lägenhet utan egen dusch). En annan kollega föreslog att man kunde göra ett budgetlöpband genom at
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:31Låter farligt halkigt
Låter farligt halkigt
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 15:31Om en sådan filmsnutt finns så slutar den nog ganska snabbt med att personens fötter sticker åt ett håll, och beroende på vilket, slår personen sönder ansiktet mot ena badkarskanten, eller bakhuvudet mot den andra.
Om en sådan filmsnutt finns så slutar den nog ganska snabbt med att personens fötter sticker åt ett håll, och beroende på vilket, slår personen sönder ansiktet mot ena badkarskanten, eller bakhuvudet mot den andra.
Quote from Sissel Svanøe on 24 September 2010, 15:49Tycker nog att ni avfärdar den här idén liiite för snabbt nu. Kanske borde ta någon annan substans då istället för såpa. Eller montera upp något stag att hålla sig i.
Tycker nog att ni avfärdar den här idén liiite för snabbt nu. Kanske borde ta någon annan substans då istället för såpa. Eller montera upp något stag att hålla sig i.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 16:31Skulle ju kunna ha rullskridskor på fötterna istället för såpa i karet. 😀
Skulle ju kunna ha rullskridskor på fötterna istället för såpa i karet. 😀
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 16:35Hade nog blivit något i denna stil:
http://www.youtube.com/watch?v=FSPXIMCAYW0
Hade nog blivit något i denna stil:
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 17:37Med Elmsäters säkerhetsväst fungerar det.
Med Elmsäters säkerhetsväst fungerar det.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 17:39Maria,
Det går annars utmärkt att springa på stället. Enda skillnaden mot ett löpband är att foten inte dras bakom kroppen i varje steg, så man behöver inte dra fram det bakre benet. (Enda skillnaden därutöver mellan löpband och marklöpning är avsaknaden
Maria,
Det går annars utmärkt att springa på stället. Enda skillnaden mot ett löpband är att foten inte dras bakom kroppen i varje steg, så man behöver inte dra fram det bakre benet. (Enda skillnaden därutöver mellan löpband och marklöpning är avsaknaden
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:37Maria.....varför inomhus???????
Ut å kuta i vilket väder som helst å i vilken omgivning som helst....för mig är det halva samlaget typ...!? Prova....å...vinn...!?
Maria.....varför inomhus???????
Ut å kuta i vilket väder som helst å i vilken omgivning som helst....för mig är det halva samlaget typ...!? Prova....å...vinn...!?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:23Låter som något Nils Poppe gjort - även om han inte gjorde det 🙂
Låter som något Nils Poppe gjort - även om han inte gjorde det 🙂