Quote from Guest on 18 October 2014, 22:15Vad menas med hemlig kommentar?
Vad menas med hemlig kommentar?
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 22:25En kommentar som ingen annan än du ser, oavsett hur du väljer att dela med dig av dina träningspass
En kommentar som ingen annan än du ser, oavsett hur du väljer att dela med dig av dina träningspass
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 22:30Vem eller vilka kan skriva den?
Vem eller vilka kan skriva den?
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 22:35Du. Vad jag vet finns bara Hemlig kommentar på träningspass som man registrerar, så det är du som skriver en hemlig kommentar för dina pass - om du vill dvs, man måste ju inte fylla i dem.
Har du aldrig använt det tidigare så behöver man via "Öppna fler
Du. Vad jag vet finns bara Hemlig kommentar på träningspass som man registrerar, så det är du som skriver en hemlig kommentar för dina pass - om du vill dvs, man måste ju inte fylla i dem.
Har du aldrig använt det tidigare så behöver man via "Öppna fler
Quote from Funbeat user on 18 October 2014, 22:57Men varför ens skriva en hemlig kommentar? Förstår inte syftet med det
Men varför ens skriva en hemlig kommentar? Förstår inte syftet med det
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 00:19Lite fantasi.
En tös har precis konstaterat att hon blivit gravid och vill kunna kommentera hur det påverkar hennes träning allt efter som graviditeten blir mer påtaglig utan att alla träningskompisar får reda på hennes tillstånd förrän hon vill göra det
Lite fantasi.
En tös har precis konstaterat att hon blivit gravid och vill kunna kommentera hur det påverkar hennes träning allt efter som graviditeten blir mer påtaglig utan att alla träningskompisar får reda på hennes tillstånd förrän hon vill göra det
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 07:47Sant
men jag förstår ändå inte vitsen med att skriva en hemlig kommentar men struntsamma
Sant
men jag förstår ändå inte vitsen med att skriva en hemlig kommentar men struntsamma
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 16:55Tolka hemlig som privat, en notering som du inte tycker att någon annan har med att göra men för egen del vill ha nedskrivet.
Tolka hemlig som privat, en notering som du inte tycker att någon annan har med att göra men för egen del vill ha nedskrivet.
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2014, 17:02Camilla, Du hänger nog upp Dig på ordet "hemlig". Men, tänk på det som "Privat kommentar", "Min egen kommentar" eller "Camillas kommentar" så kanske Du förstår bättre?
En kommentar som är till för att läsas endast av Dig. For your eyes only. 🙂
Camilla, Du hänger nog upp Dig på ordet "hemlig". Men, tänk på det som "Privat kommentar", "Min egen kommentar" eller "Camillas kommentar" så kanske Du förstår bättre?
En kommentar som är till för att läsas endast av Dig. For your eyes only. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 17:20Jo men är nog lite trög ändå Sylvia. Varför ens skriva den? Jag måste vara helt trög i huvudet
Jo men är nog lite trög ändå Sylvia. Varför ens skriva den? Jag måste vara helt trög i huvudet