Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 17:49För att du ska kunna gå tillbaka och läsa dina kommentarer senare, då kanske du har glömt vad du tänkte och tyckte. Har du skrivit ner det som en hemlig kommentar kan du alltid se det, samtidigt som ingen annan kan snoka i dina privata angelägenheter.
De
För att du ska kunna gå tillbaka och läsa dina kommentarer senare, då kanske du har glömt vad du tänkte och tyckte. Har du skrivit ner det som en hemlig kommentar kan du alltid se det, samtidigt som ingen annan kan snoka i dina privata angelägenheter.
De
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 17:54Nu tror jag att jag börjar fatta även om det tog lite tid. Men om jag förstått rätt kan jag skriva precis allt där som är bra för mig gällande träningspassen? om jag missförstått något så ber jag om ursäkt för det och då får ni gärna rätta mig i så fall
A
Nu tror jag att jag börjar fatta även om det tog lite tid. Men om jag förstått rätt kan jag skriva precis allt där som är bra för mig gällande träningspassen? om jag missförstått något så ber jag om ursäkt för det och då får ni gärna rätta mig i så fall
A
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 18:03Du behöver inte be om ursäkt. Det var precis så jag menade, du kan skriva precis vad du vill i den hemliga kommentaren eftersom den syns bara för dig.
Du behöver inte be om ursäkt. Det var precis så jag menade, du kan skriva precis vad du vill i den hemliga kommentaren eftersom den syns bara för dig.
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 18:06Tusen tack ALLA för eran hjälp. NI ÄR BÄST OCH GULDVÄRDA <3
Tusen tack ALLA för eran hjälp. NI ÄR BÄST OCH GULDVÄRDA <3