Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 09:39Olle har en ide om hur det skulle kunna fungera. Jag har bjudit in honom så han kan förklara. Det påminner om hur "artiklar" fungerar idag.
Olle har en ide om hur det skulle kunna fungera. Jag har bjudit in honom så han kan förklara. Det påminner om hur "artiklar" fungerar idag.
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 10:26Halloj! Mycket bra initiativ detta! Vore verkligen riktigt kul om det gick att få till nåt.
Jag snackade lite med Daniel om hur man skulle kunna föra fram artiklarna. Just nu finns ju som bekant (?) en grupp som heter Artiklar. Fördelen men den gruppen ä
Halloj! Mycket bra initiativ detta! Vore verkligen riktigt kul om det gick att få till nåt.
Jag snackade lite med Daniel om hur man skulle kunna föra fram artiklarna. Just nu finns ju som bekant (?) en grupp som heter Artiklar. Fördelen men den gruppen ä
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 10:59Vilka skulle kunna lägga in artiklar? Hur kollas de innan de publiceras?
Vilka skulle kunna lägga in artiklar? Hur kollas de innan de publiceras?
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 15:08Det går att lösa så att de jag lägger upp som admins kan lägga upp artiklar. Vi kan ju börja enkelt, så att jag lägger upp dem i början. Funka?
Det går att lösa så att de jag lägger upp som admins kan lägga upp artiklar. Vi kan ju börja enkelt, så att jag lägger upp dem i början. Funka?
Quote from Urban Nilsson on 15 May 2007, 15:24Jag tycker det låter bra. Vad tycker ni andra?
Jag tycker det låter bra. Vad tycker ni andra?
Quote from Lotta W on 15 May 2007, 16:33Det låter bra!
Det låter bra!
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:58Obs sidan som samlar löpning nu finns tillgänglig högst uppe i den svarta raden. Alt klicka här: http://www.funbeat.se/lopning.aspx
Den sidan kommer kunnna byggas ut för att samla vettiga artiklar som produceras om löpning.
Obs sidan som samlar löpning nu finns tillgänglig högst uppe i den svarta raden. Alt klicka här: http://www.funbeat.se/lopning.aspx
Den sidan kommer kunnna byggas ut för att samla vettiga artiklar som produceras om löpning.
Quote from Jonas Täng on 16 May 2007, 12:25Bra plan att samla svaren på de vanligaste frågorna i artikelform, kryddat med tips och råd. Det finns ju en hel del frågor som återkommer med jämna mellanrum.
Bra plan att samla svaren på de vanligaste frågorna i artikelform, kryddat med tips och råd. Det finns ju en hel del frågor som återkommer med jämna mellanrum.