Quote from Guest on 12 April 2009, 11:29Hej
Är det någon som vet om det finns någon hinderbana som är tillgänglig för allmänheten i göteborgsområdet? Vet att Amf 4 hade en, men finns den kvar?
Hej
Är det någon som vet om det finns någon hinderbana som är tillgänglig för allmänheten i göteborgsområdet? Vet att Amf 4 hade en, men finns den kvar?
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 11:39Ooohh.. denhär diskutionen skall jag följa! (H) Har länge letat färdig hinderbana! (Annars är skogen ett fint supp. om man kan tänka sig att fixa och dona lite innan passet..)
Ooohh.. denhär diskutionen skall jag följa! (H) Har länge letat färdig hinderbana! (Annars är skogen ett fint supp. om man kan tänka sig att fixa och dona lite innan passet..)
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:46Är ganska säker på att Amf 4 har kvar sin hinderbana (det hade de iaf i höstas när jag möstrade). Problemet med den är dock att det är så svårt att komma in på deras område. Jag har haft problem med det iaf. Du kan ju alltid höra med dem.
Är ganska säker på att Amf 4 har kvar sin hinderbana (det hade de iaf i höstas när jag möstrade). Problemet med den är dock att det är så svårt att komma in på deras område. Jag har haft problem med det iaf. Du kan ju alltid höra med dem.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:41Var ligger den?
Var ligger den?
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 20:55Käringberget
Käringberget