Quote from Guest on 8 April 2009, 21:25Hej!
Är det några här som brukar träna på hinderbanan vid Karlbergs slott?
Kan man gå dit och träna när man vill och hur man vill?
Brukar det vara upptaget?
Hur lång tid tar det ungefär för er att ta er ett varv runt?
Vilket är knepigaste hindret?
Har ni
Hej!
Är det några här som brukar träna på hinderbanan vid Karlbergs slott?
Kan man gå dit och träna när man vill och hur man vill?
Brukar det vara upptaget?
Hur lång tid tar det ungefär för er att ta er ett varv runt?
Vilket är knepigaste hindret?
Har ni
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:35Tja inte vet jag om det är någe relevant svara på din fråga...men mina föräldrar bodde på Rindö utanför Vaxholm där ju kustbevakningen hade en hinderbana KA 1...typ. Jag ringde dit några gånger å tänkte träna på den..(Vilket jag sedan gjorde..?!) men do
Tja inte vet jag om det är någe relevant svara på din fråga...men mina föräldrar bodde på Rindö utanför Vaxholm där ju kustbevakningen hade en hinderbana KA 1...typ. Jag ringde dit några gånger å tänkte träna på den..(Vilket jag sedan gjorde..?!) men do
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:43Vid Karlberg får man träna. Jag har varit där en gång och det var jättekul, men svårt. Det var fuktigt och halt så vi fick ta det jättelugnt - stor risk att halka och skada sig annars.
I min blogg finns bilder på (tror jag) alla hinder, här har du en län
Vid Karlberg får man träna. Jag har varit där en gång och det var jättekul, men svårt. Det var fuktigt och halt så vi fick ta det jättelugnt - stor risk att halka och skada sig annars.
I min blogg finns bilder på (tror jag) alla hinder, här har du en län
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:43Spana in denna blogg då:
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=20051Edit: Åhhh, jag var för sen 🙁
Spana in denna blogg då:
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=20051
Edit: Åhhh, jag var för sen 🙁
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:44tips: blåställ, knäskydd och handskar.
tips: blåställ, knäskydd och handskar.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:45Hej, jag var där i lördags.. Stod på en skylt att området var öppet för allmänheten alla dagar kl 6 - 22. Så vi gick in. Banan var inte helt komplett, en del rep som saknades på vissa hinder. Men det var roligt med alla andra hinder.
Det var väl runt 20
Hej, jag var där i lördags.. Stod på en skylt att området var öppet för allmänheten alla dagar kl 6 - 22. Så vi gick in. Banan var inte helt komplett, en del rep som saknades på vissa hinder. Men det var roligt med alla andra hinder.
Det var väl runt 20
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:06Gör inge Leffe....bättre en gång för myche än en för lite.!?....Jag tror att jag loggar in på din länk så där av sympati typ...hehehe:D
Visst är banan djävligt svår å som soldat så fick man ju typ mjölksyra upp över öronen innan första hindret liksom. Övn
Gör inge Leffe....bättre en gång för myche än en för lite.!?....Jag tror att jag loggar in på din länk så där av sympati typ...hehehe:D
Visst är banan djävligt svår å som soldat så fick man ju typ mjölksyra upp över öronen innan första hindret liksom. Övn
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:13Åh, så spännande! Det låter som jag har en rejäl utmaning framför mig!
Fina bilder, Tack! Nu har jag lite koll på vad jag har att vänta.
Brukar militärerna vara där? Får man vara där samtidigt då? eller blir man portad?
Åh, så spännande! Det låter som jag har en rejäl utmaning framför mig!
Fina bilder, Tack! Nu har jag lite koll på vad jag har att vänta.
Brukar militärerna vara där? Får man vara där samtidigt då? eller blir man portad?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:59Någon som vet om det finns någon liknande hinderbana i Göteborg (Kviberg kanske)?
Någon som vet om det finns någon liknande hinderbana i Göteborg (Kviberg kanske)?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 23:07Alla försvarsanläggningar där man utbildade värnpliktiga hade ju en sådan....kolla upp mot Försvarets anläggningar å så....Borde finnas en massa där nere.:D.
Alla försvarsanläggningar där man utbildade värnpliktiga hade ju en sådan....kolla upp mot Försvarets anläggningar å så....Borde finnas en massa där nere.:D.