Quote from Guest on 23 May 2010, 12:45Jag är sugen på att variera min träning med att köra lite hinderbana, liknande de som brukar finnas i anslutning till regementen men andra skulle kunna funka också. Det verkar vara ett effektivt och roligt sätt att träna på. Problemet är att jag hittar vä
Jag är sugen på att variera min träning med att köra lite hinderbana, liknande de som brukar finnas i anslutning till regementen men andra skulle kunna funka också. Det verkar vara ett effektivt och roligt sätt att träna på. Problemet är att jag hittar vä
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 12:55Finns en riktigt bra på militärhögskolan i Karlberg i Stockholm som är öppen för allmänheten. Finns även lite styrkeredskap och en löparslinga där.
Finns en riktigt bra på militärhögskolan i Karlberg i Stockholm som är öppen för allmänheten. Finns även lite styrkeredskap och en löparslinga där.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:28P18 i Visby, i anslutning till motionsspåren.
P18 i Visby, i anslutning till motionsspåren.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:32Generellt gäller det att hitta ett regemente (gärna ett nedlagt) i din närhet.
Generellt gäller det att hitta ett regemente (gärna ett nedlagt) i din närhet.
Quote from Christer Berg on 23 May 2010, 13:45Ahh... Gosiga P18. Vilka minnen det väcker.
Ahh... Gosiga P18. Vilka minnen det väcker.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 15:05Vid regementet I20 i Umeå finns en hinderbana. Den ligger i något som heter Arabiedungen precis vid e4:an. vilka hinder det är kan ni se här: http://keron.blogg.se/2009/october/hinderbana.html
Vid regementet I20 i Umeå finns en hinderbana. Den ligger i något som heter Arabiedungen precis vid e4:an. vilka hinder det är kan ni se här: http://keron.blogg.se/2009/october/hinderbana.html
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:53@Christian: Förstår det. Antar att du särskilt drömmer om milspåret en härligt stormig dag i november, gärna med packning på ryggen...
@Christian: Förstår det. Antar att du särskilt drömmer om milspåret en härligt stormig dag i november, gärna med packning på ryggen...
Quote from Elias Engqvist on 24 May 2010, 13:29...och marchkängor på fötterna!
...och marchkängor på fötterna!
Quote from Christer Berg on 24 May 2010, 13:32Jag var malaj så jag blev aldrig utsatt för milspåret förutom en gång. Och springa med packning var det aldrig tal om.
Det är nu när jag blivit gammal och dum som jag har bestämt mig för att besegra milen på en timme och se till att komma i den formen ja
Jag var malaj så jag blev aldrig utsatt för milspåret förutom en gång. Och springa med packning var det aldrig tal om.
Det är nu när jag blivit gammal och dum som jag har bestämt mig för att besegra milen på en timme och se till att komma i den formen ja
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 17:21Varför inte obanad terräng?
Var jag än bott så har jag inte haft långt till obanad terräng.
Varför inte obanad terräng?
Var jag än bott så har jag inte haft långt till obanad terräng.