Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarHindertimmen
You need to log in to create posts and topics.

http://www.hindertimmen.se

Hindertimman 2007 – Nytt datum / Välkomna
Välkomna till Årets Hindertimme den 13 oktober start kl. 14.00
Hindertimmen gick av stapeln första gången 2003 och har sedan dess utvecklats till en varierande och annorlunda motionstävling fö

Hmm, detta loppet låter jätteroligt och jag är sugen på att köra en dubbeltävling denna helg. Hindertimmen på lördagen och Hässelbyloppet på söndagen. Ni som sprungit Hindertimmen, låter det realistiskt? Eller tar man sig överhuvudtaget inte upp ur sängen

Hmmm... banan är alltså öppen redan nu? Får nog åka dit nån kväll och prova. Har nån sprungit nyligen och kan beskriva lite kort vad det är för typ av underlag och hinder? Ska man ha machete med sej?

Provsprang idag. I vanlig ordning sprang jag fel (jag får snart söka hjälp för det här!) så det blev beskedliga 3 km bara.
Men den bit jag sprang var då rena plattlöpningen. Iofs. kuperat men bred och fin grusstig med undantag för kanske 50-100 m med lite

Låter som en jättekul tävling.
Men ATT alla roliga tävlingar skall ligga i stockholm!?!?
Var och sprang tjejmilen igår. Och det var en kul tillställning. Men det var tråkigt att behöva bil över 50 mil för att kunna deltaga i något kul!

Jag ska springa Hindertimmen på lördag så efter det alt. på söndag kan jag rapportera om hur det var.

Jag glömde ju bort att rapportera efter loppet.

Nu har jag dessutom sprungit tjurruset så det går att jämföra dessa lopp.

Hindertimmen tyckte jag om riktigt mycket. Själv blev jag toktrött eftersom det var ett par riktiga djävulbackar. Både långa och b

20:e plats? Grattis! (t+)