Quote from Guest on 6 May 2008, 08:23Här kan vi fortsätta diskussionerna.
Här kan vi fortsätta diskussionerna.
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 08:33Lås den gamla också!
Lås den gamla också!
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 09:06Om du berättar hur man gör gör jag det gärna. Är trött och fumlig idag kanske men jag kan inte hitta hur man gör.
Om du berättar hur man gör gör jag det gärna. Är trött och fumlig idag kanske men jag kan inte hitta hur man gör.
Quote from Camilla Höög on 6 May 2008, 09:39Gå till diskussionen och tryck på länken "Lås diskussion från ytterligare inlägg" längst ner på sidan.
Gå till diskussionen och tryck på länken "Lås diskussion från ytterligare inlägg" längst ner på sidan.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 09:47Längst ner finns de tre vanliga tre knapparna samt "Öppna svarsformulär i nytt fönster", "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg!" och texten (Du har X olästa diskussionsinlägg).
Var i förhållande till dessa skulle detta val finnas? Är det likadant på täv
Längst ner finns de tre vanliga tre knapparna samt "Öppna svarsformulär i nytt fönster", "Hoppa vidare till nästa olästa inlägg!" och texten (Du har X olästa diskussionsinlägg).
Var i förhållande till dessa skulle detta val finnas? Är det likadant på täv
Quote from Camilla Höög on 6 May 2008, 10:06Du är inte admin och då kan du inte låsa diskussioner. Säg till gruppadministratören.
Du är inte admin och då kan du inte låsa diskussioner. Säg till gruppadministratören.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 11:39Då fortsätter vi i originaltråden tycker jag!
Då fortsätter vi i originaltråden tycker jag!
Quote from Mats Andersson on 6 May 2008, 22:46Heja heja för utvecklingen av delade diskussioner så att man får sisådär 30-40 inlägg på varje sida istället för de enormt långa trådarna som det blir annars.
Att ha flera trådar för en och samma diskussion är knarkigt...
Heja heja för utvecklingen av delade diskussioner så att man får sisådär 30-40 inlägg på varje sida istället för de enormt långa trådarna som det blir annars.
Att ha flera trådar för en och samma diskussion är knarkigt...
Quote from Mattias Johansson on 8 May 2008, 07:51Vet f_n vilken tråd man egentligen skall skriva i men jag kör på här.
Då var det beslutat. Blir inget Gbg till helgen. Svärföräldrar ligger sjuka och jag närmar mig INGEN som över huvudtaget nämner orden Virus eller bakterie....
Vet f_n vilken tråd man egentligen skall skriva i men jag kör på här.
Då var det beslutat. Blir inget Gbg till helgen. Svärföräldrar ligger sjuka och jag närmar mig INGEN som över huvudtaget nämner orden Virus eller bakterie....
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:52Hans Virus Lindberg
Hans Virus Lindberg