Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:54Trist Linnex. Ska se om vi klarar oss.
Trist Linnex. Ska se om vi klarar oss.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:09Blir inget Hisingen Runt för min del. Har dragit på mig en förkylning efter att ha lekt för mkt med min systerdotter som var förkyld. Träffar henne inte så mkt så det var det värt 🙂
Blir inget Hisingen Runt för min del. Har dragit på mig en förkylning efter att ha lekt för mkt med min systerdotter som var förkyld. Träffar henne inte så mkt så det var det värt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:38Nu börjar vår klunga bli väldigt liten så vi får väl försöka slå oss ihop med några andra eller så tar vi det lugnt och njuter av solen vad säger ni?
09:02 Per Grönberg 41250 Göteborg
09:02 Erik Harald 51592 Kinnarumma
09:02 Ari Mäkinen 14151 Huddinge
Nu börjar vår klunga bli väldigt liten så vi får väl försöka slå oss ihop med några andra eller så tar vi det lugnt och njuter av solen vad säger ni?
09:02 Per Grönberg 41250 Göteborg
09:02 Erik Harald 51592 Kinnarumma
09:02 Ari Mäkinen 14151 Huddinge
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:40Vi hittar väl nån klunga i början! Det finns fina kaféer vid golfbanorna längs rutten om man vill stanna och vila över en kopp kaffe!
Vi hittar väl nån klunga i början! Det finns fina kaféer vid golfbanorna längs rutten om man vill stanna och vila över en kopp kaffe!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 08:45plus några kontroller,, nä vi tar rygg på Lygnens venner och så ser vi hur det går.
Jag skall förmodligen köra gokart hela lördagen så jag är väl lite mör på söndagen kan jag tänka mig
plus några kontroller,, nä vi tar rygg på Lygnens venner och så ser vi hur det går.
Jag skall förmodligen köra gokart hela lördagen så jag är väl lite mör på söndagen kan jag tänka mig
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 09:45Man startar väl i klunga?
Man startar väl i klunga?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 23:33Jisses vad lite folk vi blev. Men vi hakar väl på nån annan klunga och tar det lungt å njuter av en fantastisk och solig (klart det blir soligt) söndag i sadeln.
Jisses vad lite folk vi blev. Men vi hakar väl på nån annan klunga och tar det lungt å njuter av en fantastisk och solig (klart det blir soligt) söndag i sadeln.
Quote from Mats Andersson on 8 May 2008, 23:38Mig slipper ni inte. Jag står ju och tjatar vid start- och målområdet. 🙂
Mig slipper ni inte. Jag står ju och tjatar vid start- och målområdet. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 23:40Måste vara roligare att cykla i en tio - femton knop.
Måste vara roligare att cykla i en tio - femton knop.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 08:46Det verkar vara risk för överdos av sol i helgen om man ska tro GP:s vädersida!! 😀
christer, om du ska stå i både starten och målet så måste du väl ta dig från start till mål?
Varför inte cykla med oss?
Det verkar vara risk för överdos av sol i helgen om man ska tro GP:s vädersida!! 😀
christer, om du ska stå i både starten och målet så måste du väl ta dig från start till mål?
Varför inte cykla med oss?