Quote from Sandra Näslund on 9 May 2008, 17:14Syns i startfållan - jag har startnummer 37, blå-vit-svart hjälm, förmodligen kortärmat och Craft-vindväst och cyklar på en himla snabb Scott. 🙂
Syns i startfållan - jag har startnummer 37, blå-vit-svart hjälm, förmodligen kortärmat och Craft-vindväst och cyklar på en himla snabb Scott. 🙂
Quote from Khojaste Askari on 9 May 2008, 20:50Hej, Jag är anmäld och av en slump hamnat i 9.02-startgruppen, tillsammans med er Funbeat-are. Jag kommer nog inte kunna hänga med Lygnens vänner, är rätt ny i gameat vad gäller cykling och endast kört 3 ggr i grupp. Jag tippar på att jag snittar runt 27
Hej, Jag är anmäld och av en slump hamnat i 9.02-startgruppen, tillsammans med er Funbeat-are. Jag kommer nog inte kunna hänga med Lygnens vänner, är rätt ny i gameat vad gäller cykling och endast kört 3 ggr i grupp. Jag tippar på att jag snittar runt 27
Quote from Mats Andersson on 9 May 2008, 21:42Bikeplace (fd Cykelstället) här i Göteborg skall ha Drylane-kläder i butiken numera. Ligger på Övre Husargatan.
Bikeplace (fd Cykelstället) här i Göteborg skall ha Drylane-kläder i butiken numera. Ligger på Övre Husargatan.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:46Rea på Assos hos cyclecomponents just nu.
Rea på Assos hos cyclecomponents just nu.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 21:48Assos kanske man skulle satsa på.. Fast de ryktas om att david köpte upp allt
Assos kanske man skulle satsa på.. Fast de ryktas om att david köpte upp allt
Quote from Lotta W on 10 May 2008, 02:35Jag tänker vara med, om jag orkar fixa iordning min linjecykel idag 🙂
Jag tänker vara med, om jag orkar fixa iordning min linjecykel idag 🙂
Quote from j sollerman on 10 May 2008, 23:23Jag har skaffat mig en riktigt jävla snabb hoj nu! Imorgon sopar jag banan med alla! Eller kanske inte. Kommer köra på en 7 växlad gubbcresent! Se upp för mig!
Jag har skaffat mig en riktigt jävla snabb hoj nu! Imorgon sopar jag banan med alla! Eller kanske inte. Kommer köra på en 7 växlad gubbcresent! Se upp för mig!
Quote from Mats Andersson on 10 May 2008, 23:27Hur spännande är inte detta då?
Susanne Ljungskog kanske dyker upp imorgon...http://www.christerhedberg.se/2008/05/10/varldsmastarinnan-till-hisingen-runt/
(sorry för länken men jag är på väg ner i sängen....nuuuuuu :-))
Hur spännande är inte detta då?
Susanne Ljungskog kanske dyker upp imorgon...
http://www.christerhedberg.se/2008/05/10/varldsmastarinnan-till-hisingen-runt/
(sorry för länken men jag är på väg ner i sängen....nuuuuuu :-))
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 23:31Det blir tufft, för även Klas kör fortfarande fortare än 28 km/h.
Du kan hälsa från mig!
Det blir tufft, för även Klas kör fortfarande fortare än 28 km/h.
Du kan hälsa från mig!
Quote from j sollerman on 10 May 2008, 23:33Jag kommer nog få hålla mig under 28 imorgon. Runt 26 blir lagom
Jag kommer nog få hålla mig under 28 imorgon. Runt 26 blir lagom