Quote from Guest on 14 March 2009, 19:21Om jag vet vad en person heter här på Funbeat, hur gör jag då för att hitta den personens sida så jag kan lägga till den på min toplista?
Om jag vet vad en person heter här på Funbeat, hur gör jag då för att hitta den personens sida så jag kan lägga till den på min toplista?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:31Här kanske:
http://www.funbeat.se/life/groups/members.aspx?GroupID=14
Här kanske:
http://www.funbeat.se/life/groups/members.aspx?GroupID=14
Quote from Magnus Gelang on 14 March 2009, 19:41Hmm, ja det borde ju funka,,,,då vet jag med andra ord inte vad hon heter trots allt för jag fick ingen träff. Men då ska jag dubbelkolla med henne vad hon heter och sen söka igen 🙂
Men kan man inte gå ur den gruppen?
Hmm, ja det borde ju funka,,,,då vet jag med andra ord inte vad hon heter trots allt för jag fick ingen träff. Men då ska jag dubbelkolla med henne vad hon heter och sen söka igen 🙂
Men kan man inte gå ur den gruppen?
Quote from Magnus Gelang on 14 March 2009, 19:41Jo det kan man ser jag nu,,,,finns det verkligen ingenstans att söka bland alla medlemmar på Funbeat?
Jo det kan man ser jag nu,,,,finns det verkligen ingenstans att söka bland alla medlemmar på Funbeat?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:43Hon kanske har ett nick precis som du? Inte heter du väl bullen71? 🙂
Hon kanske har ett nick precis som du? Inte heter du väl bullen71? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 19:43Å en sak till; när du sökt så klickar du på Medlemmar-fliken sen va?
Å en sak till; när du sökt så klickar du på Medlemmar-fliken sen va?
Quote from Magnus Gelang on 14 March 2009, 19:51Jo jag heter bullen71 😉 Nej men skämt åsido,,,det var på hennes nick jag sökte, alltså på det nick jag misstänkte att hon hade. Men även om jag hade varit helt säker på hennes medlemsnamn så hittar ingenstans där man kan söka efter ALLA medlemmar efterso
Jo jag heter bullen71 😉 Nej men skämt åsido,,,det var på hennes nick jag sökte, alltså på det nick jag misstänkte att hon hade. Men även om jag hade varit helt säker på hennes medlemsnamn så hittar ingenstans där man kan söka efter ALLA medlemmar efterso
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 20:23Va? Jag hittade nio Peter Nilsson (ja jag vet, det är en förbannelse) varav den sista råkade vara jag (det är också ett ständigt förekommande fenomen) och där minsann låg min presentationssida. Pratar vi om samma sök?
Va? Jag hittade nio Peter Nilsson (ja jag vet, det är en förbannelse) varav den sista råkade vara jag (det är också ett ständigt förekommande fenomen) och där minsann låg min presentationssida. Pratar vi om samma sök?
Quote from Magnus Gelang on 14 March 2009, 22:15Ah, NU fattar jag vad du menar med att sedan klicka på fliken medlem. Ja då hittade jag ett antal,,,,,men jag trodde att alla medlemsnamn var unika, trodde inte man kunde heta samma. Gud så dumt att man kan heta samma 🙁
Men nu har den jag sökte hittat
Ah, NU fattar jag vad du menar med att sedan klicka på fliken medlem. Ja då hittade jag ett antal,,,,,men jag trodde att alla medlemsnamn var unika, trodde inte man kunde heta samma. Gud så dumt att man kan heta samma 🙁
Men nu har den jag sökte hittat
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 22:48Är väl loginnet som inte kan vara samma ;D Men det finns _väldigt_ många i sverige som heter samma.
Har du personens mail så borde du kunna använda tipsa en kompis funktionen (vet inte om det funkar dock)
Är väl loginnet som inte kan vara samma ;D Men det finns _väldigt_ många i sverige som heter samma.
Har du personens mail så borde du kunna använda tipsa en kompis funktionen (vet inte om det funkar dock)