Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatHitta en kompis
You need to log in to create posts and topics.

Jo vi hittade ju 9 Peter Nilsson här på Funbeat.

Fast "Peter Nilsson" är ett alias, medan loginet är en mailadress.

Ja sant Denize, så är det ju. Men nej jag gillar ändå inte att man då kan ha samma alias. Tycker de borde vara unika de också.

Peter Nilsson är ett skyddat namn av det Svenska Säkerhetsrådet inom Utrikes samt Inrikes Säkerhetspolis...dvs UIS. Jag har av mail hem till mig från en sektion inom Rikspolisstyrelsens internationelle gren som heter något som AN29 fått i uppdrag att arki

På Funbeat används inte alias, utan vanligt för och efternamn. Och då är det ganska naturligt att flera kan heta likadant. Det som är unikt (förutom e-postadressen man loggar in med) är Funbeat-ID, t.ex. har jag ID nr. 112111. Kolla när ni är inne på någo

Jag har ju alias. Och det är ju inte så lätt att veta vilken Peter Nilsson (för att ta ett exempel) man ska adda om man hittar flera när man söker.

Jaha....nu börjar jag fatta valören...?! Det finns fler Kjell Åström...jo,jo...konspirations-teorin bara växer...har redan ringt till Fredrik Reinfeldt och han är inte i tjänst??!! Undrar vad det kan betyda....jag skulle naturligtvis här på FunBeat ha kör

Används inte alias/signaturer? Oj, det har jag missat under alla år 😉

Vad jag menade var att de/Olle som skapat sidan inte har TÄNKT att man ska använda alias. Man ska istället ange sitt vanliga för och efternamn. Att det sen ändå är folk som skriver "Göteborg" i rutan för "Favoriträtt", skriver "Pernilla" i rutan för "Ort"

Men jag är en trött gammal man Markus...ska nog dö om ca 20 bast....å hänger inte alls med i alias-djungeln...(Nu fick jag även gammalmodig-ångest akut i ryggsäcken?!) :_(