Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag undrar om det går att hitta riktigt gamla diskussioner?

Jag har provat sökfunktionen, men trots att jag ganska säker på vilka ord jag ska söka efter, hittas inte tråden jag letar efter.

Jag har också tittat i "Visa äldre diskussioner", men där finns

Du går och frågar google (inte google på funbeat, utan google) med dina kodord och funbeat.se i sökfunktionen. Brukar funka för mig. Fast nån annan har säkert en bättre lösning...

Att inte loppen hamnar i trådlistan utan ligger enbart under fliken för "Tävlingar".

Att söka direkt på google har jag också provat. Utan framgång, tyvärr.

På google bör du först använda site:funbeat.se när du söker. Det hjälper en hel del för att sålla bort irrelevanta resultat.
Vad är det du söker efter?

Att använda site: hjälper inte heller. Jag tror att Google helt enkelt inte kan hitta såpass gamla inlägg.

Jag letar efter en tråd som heter "Vilken tid gör jag på 400m om ett år?", eller liknande.

Ja, det var inte lätt.
Om man vet vem som deltog i diskussionen så kan du testa att lägga till det namnet i sökningen också.

Namnen syns inte för Google som ser Funbeat på samma sätt som man själv gör som utloggad. Om man inte citerar en viss person t ex, då fungerar det.

Ahh, det har du rätt i. Förnamn går att använda ibland om personer har tilltalat varandra.

Denna diskussion? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=566963

Fanns på sidan 7 i gruppen Löpning.

12