Quote from Jonas Täng on 20 May 2010, 14:57bravo Johanna 🙂
Den diskussionen var ju ändå inte SÅÅÅÅ gammal!
bravo Johanna 🙂
Den diskussionen var ju ändå inte SÅÅÅÅ gammal!
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:58Tyckte inte det heller då jag såg namnet, kändes väldigt aktuell, så jag var ju bara tvungen att leta lite 😉
Tyckte inte det heller då jag såg namnet, kändes väldigt aktuell, så jag var ju bara tvungen att leta lite 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:11Tack så mycket Johanna! Jag trodde faktiskt inte någon hade skrivit något i diskussionen sedan i höstas.
Men erkänn att det inte går att hitta diskussionen genom att söka på titeln. T ex:
http://www.google.se/search?q=site%3Afunbeat.se+Vilken+tid+g%F6r
Tack så mycket Johanna! Jag trodde faktiskt inte någon hade skrivit något i diskussionen sedan i höstas.
Men erkänn att det inte går att hitta diskussionen genom att söka på titeln. T ex:
http://www.google.se/search?q=site%3Afunbeat.se+Vilken+tid+g%F6r
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2010, 15:14Johanna, hur hittade du den? Bläddrade i löpningsgruppens diskussioner?
Johanna, hur hittade du den? Bläddrade i löpningsgruppens diskussioner?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:14Nej, varken Funbeats anpassade google-sökning eller "vanliga google" funkade, vilket är ganska konstigt eftersom tråden ändå fanns så pass lätt tillgänglig. Fick däremot upp en massa andra diskussioner och blogginlägg från förra sommaren...
Nej, varken Funbeats anpassade google-sökning eller "vanliga google" funkade, vilket är ganska konstigt eftersom tråden ändå fanns så pass lätt tillgänglig. Fick däremot upp en massa andra diskussioner och blogginlägg från förra sommaren...
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:14Christer: Ja, precis så. Började längst bak och skummade igenom och råkade se den där.
Christer: Ja, precis så. Började längst bak och skummade igenom och råkade se den där.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 15:37Google går bet men Bing klarade den!
http://www.bing.com/search?q=%22Vilken+tid+g%C3%B6r+jag+p%C3%A5+400m+om+ett+%C3%A5r%22&go=&form=QBRE&filt=all
Google går bet men Bing klarade den!
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 16:32Ska komma ihåg Bing till en annan gång!
Fast den mer generella frågan kvarstår: om en diskussion har ramlat bort från sidan sju, går det att komma åt den ändå?
Ska komma ihåg Bing till en annan gång!
Fast den mer generella frågan kvarstår: om en diskussion har ramlat bort från sidan sju, går det att komma åt den ändå?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 08:33Svar från Olle:
"Inga diskussioner slängs bort så allt finns kvar. Dock finns det inget
enkelt sätt att hitta till riktigt gamla diskussioner (de listas inte
ens under Äldre diskussioner som du noterade, i alla fall inte om
gruppen har många diskussioner
Svar från Olle:
"Inga diskussioner slängs bort så allt finns kvar. Dock finns det inget
enkelt sätt att hitta till riktigt gamla diskussioner (de listas inte
ens under Äldre diskussioner som du noterade, i alla fall inte om
gruppen har många diskussioner