Quote from Guest on 27 July 2008, 13:11Skall springa Helsingfors marathon den 16/8 och tänkte hinna "dricka in mig" på den dryck de serverar under loppet: Gatorade (lemon).
Har tokletat i sportbutiker och stormarknader i Uppsala och hittar den inte (kollat på Stadium, Intersport, Sportex, Te
Skall springa Helsingfors marathon den 16/8 och tänkte hinna "dricka in mig" på den dryck de serverar under loppet: Gatorade (lemon).
Har tokletat i sportbutiker och stormarknader i Uppsala och hittar den inte (kollat på Stadium, Intersport, Sportex, Te
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 13:21Gatorade - Pepsi
Powerade - Coca cola companyhttp://gatorade.elsstore.com/
Gatorade - Pepsi
Powerade - Coca cola company
Quote from Camilla Höög on 27 July 2008, 14:38Har du frågat i butikerna efter det? De kanske kan berätta varför de inte har det och var du hittar det.
Har du frågat i butikerna efter det? De kanske kan berätta varför de inte har det och var du hittar det.
Quote from ellen olsson on 27 July 2008, 15:07Fråga Pepsi. De borde veta.
Fråga Pepsi. De borde veta.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 19:28Man tackar för svaren. Jag skall kontakta leverantören och höra efter.
Chansade på att slänga ut frågan med förhoppningen att någon visste var man kan hitta det i närheten. Har nämligen ett rejält långpass inom kort, skulle ha varit bra att klunka i sig
Man tackar för svaren. Jag skall kontakta leverantören och höra efter.
Chansade på att slänga ut frågan med förhoppningen att någon visste var man kan hitta det i närheten. Har nämligen ett rejält långpass inom kort, skulle ha varit bra att klunka i sig
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 02:24När jag var i Usa dracks det mycket gatorade, inte av mej, men alla ungar drack det. Innan träning, i skolan, när dom var törstiga. Undrar hur bra det är egentligen. 2-3 liter om dan för små barn...
När jag var i Usa dracks det mycket gatorade, inte av mej, men alla ungar drack det. Innan träning, i skolan, när dom var törstiga. Undrar hur bra det är egentligen. 2-3 liter om dan för små barn...
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 10:55Väcker liv i denna tråd. Nån som hittat Gatorade i Sverige nyligen? Ska springa Chicago maraton i oktober och vill testa magen lite.
Väcker liv i denna tråd. Nån som hittat Gatorade i Sverige nyligen? Ska springa Chicago maraton i oktober och vill testa magen lite.
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 08:21Det blev Wiggle. Hade inte letat ordentligt... Kostade till och med på mig expressleverans 🙂
Thank you, wiggle!
Det blev Wiggle. Hade inte letat ordentligt... Kostade till och med på mig expressleverans 🙂
Thank you, wiggle!