Quote from Guest on 11 June 2018, 15:54Jag är nybörjare på landsvägscykling och skulle vilja testa på ett kort lopp. Svårigheten är att hitta lopp. När jag googlar får jag fram ungefär samma lopp på olika sidor. Sambon har cyklat lopp som inte är med på dessa sidor (han minns inte riktigt var
Jag är nybörjare på landsvägscykling och skulle vilja testa på ett kort lopp. Svårigheten är att hitta lopp. När jag googlar får jag fram ungefär samma lopp på olika sidor. Sambon har cyklat lopp som inte är med på dessa sidor (han minns inte riktigt var
Quote from Berit Bengtson on 11 June 2018, 16:04Kolla på Svenska Cykel Förbundets hemsida, tex den här:
http://scf.se/forbundet/motionar/
Kolla på Svenska Cykel Förbundets hemsida, tex den här:
http://scf.se/forbundet/motionar/
Quote from Funbeat user on 12 June 2018, 20:34Motionskalendern på nätet och under rubriken lopp på funbeat bl a 🙂
Motionskalendern på nätet och under rubriken lopp på funbeat bl a 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2018, 07:11Sambon cyklade ett lopp i Hjo, litet och trevligt arrangemang. Det finns/fanns inte med på varken funbeat eller motionskalendern. Mjölnarrundan i Mjölby finns heller inte på nämnda sajter. Den sistnämna hittade jag av en slump. Hur hittar man såna lopp lä
Sambon cyklade ett lopp i Hjo, litet och trevligt arrangemang. Det finns/fanns inte med på varken funbeat eller motionskalendern. Mjölnarrundan i Mjölby finns heller inte på nämnda sajter. Den sistnämna hittade jag av en slump. Hur hittar man såna lopp lä
Quote from Funbeat user on 25 June 2018, 17:53Hittade du någon bra översikt? Har också problem att få med de lite mindre, kanske lokala loppen. Tittade i översikten ovan och det verkar typ finnas 2-3 tävling på landsväg i juli. Känns inte helt rimligt. Borde finnas fler. Men jag kan ha fel.
Hittade du någon bra översikt? Har också problem att få med de lite mindre, kanske lokala loppen. Tittade i översikten ovan och det verkar typ finnas 2-3 tävling på landsväg i juli. Känns inte helt rimligt. Borde finnas fler. Men jag kan ha fel.
Quote from Funbeat user on 25 June 2018, 17:56Får redigera det jag skrev ovan. Verkar finnas mer än så. Skyller på Felkod40 (felet sitter 40 cm bakom skärmen).
Får redigera det jag skrev ovan. Verkar finnas mer än så. Skyller på Felkod40 (felet sitter 40 cm bakom skärmen).
Quote from Funbeat user on 27 June 2018, 20:58Jag har fortsatt att leta utan att lyckas hitta någon bra översikt.
Jag har fortsatt att leta utan att lyckas hitta någon bra översikt.
Quote from Funbeat user on 28 June 2018, 04:16tack för tipsen killar
tack för tipsen killar