Quote from Camilla Höög on 1 April 2007, 13:12Städa bland aktiviteter är bra. Nu finns det fånigt många aktiviter och vissa har inte utnyttjats det senaste året.
Vad är skillnaden på "Boot Camp" och "Bootcamp"?
...eller förvirrande "Cycling", "Cykel" och "Cykling"...
Fast värst är nog "Vibrationsträ
Städa bland aktiviteter är bra. Nu finns det fånigt många aktiviter och vissa har inte utnyttjats det senaste året.
Vad är skillnaden på "Boot Camp" och "Bootcamp"?
...eller förvirrande "Cycling", "Cykel" och "Cykling"...
Fast värst är nog "Vibrationsträ
Quote from Funbeat user on 1 April 2007, 14:05Exakt. Sen har jag funderat på skillnaden mellan "Gym" och "Styrketräning". Nån som vet? 😉
Exakt. Sen har jag funderat på skillnaden mellan "Gym" och "Styrketräning". Nån som vet? 😉
Quote from Tobias Barkman on 1 April 2007, 15:19Ingen skillnad egentligen men "gym" och "styrketräning" som två skilda saker kan vara rätt bra om man vill kunna skilja på exempelvis en enskild övning (typ: några set armhävningar eller bicepscurl hemma) vilket jag brukar regga som styrketräning och när
Ingen skillnad egentligen men "gym" och "styrketräning" som två skilda saker kan vara rätt bra om man vill kunna skilja på exempelvis en enskild övning (typ: några set armhävningar eller bicepscurl hemma) vilket jag brukar regga som styrketräning och när
Quote from Camilla Höög on 1 April 2007, 18:43Fast om man vill separera enskilda övningar på det sättet så finns just armhävningar och bicepscurl som aktiviteter...
Fast om man vill separera enskilda övningar på det sättet så finns just armhävningar och bicepscurl som aktiviteter...
Quote from Funbeat user on 1 April 2007, 22:39Fast "Cycling" är inte cykling, det är väl F&S variant av spinning? eller vilka är det som kallar det så?
Fast "Cycling" är inte cykling, det är väl F&S variant av spinning? eller vilka är det som kallar det så?
Quote from Emma Sjöberg on 1 April 2007, 22:51Det är väl Schwinn som kallar sin spinning för Cycling!
Det är väl Schwinn som kallar sin spinning för Cycling!
Quote from Lena O on 2 April 2007, 01:25Jag trodde det var Schwinn som skapade begreppet Spinning och bara spinning på deras cyklar få heter Spinning ... (#) Non??
Jag trodde det var Schwinn som skapade begreppet Spinning och bara spinning på deras cyklar få heter Spinning ... (#) Non??
Quote from Emma Sjöberg on 2 April 2007, 08:14*funderar* Så kanske det var du..
Men först var det bara spinning för hela slanten sen delade det upp sig i spinning och cycling.. vem "äger" cycling då.. äschadå.. det går ut på samma sak iaf! Cykla inne är kul 🙂
*funderar* Så kanske det var du..
Men först var det bara spinning för hela slanten sen delade det upp sig i spinning och cycling.. vem "äger" cycling då.. äschadå.. det går ut på samma sak iaf! Cykla inne är kul 🙂
Quote from mårten jansson on 2 April 2007, 08:35Friskis spinning heter "spincykling" =P
Friskis spinning heter "spincykling" =P
Quote from Lena O on 2 April 2007, 09:24Silva: Det var därför F&S med mera fick byta namn på sina pass.
Bara gym med Schwinn cyklar få kalla deras pass för Spinning.Vi har Schwinn men jag tycker att de är bland de sämst konstruerade attrappar som finns. Kanske har de senare modeller som är bä
Silva: Det var därför F&S med mera fick byta namn på sina pass.
Bara gym med Schwinn cyklar få kalla deras pass för Spinning.
Vi har Schwinn men jag tycker att de är bland de sämst konstruerade attrappar som finns. Kanske har de senare modeller som är bä