Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 08:20Så sent alltså....
Alla DYI lösningar blir nog säkert bra, men det känns som att det är en stor fördel om man kan ta av visiret lätt. Giros variant med magneter verkar ju riktigt najs.
Så sent alltså....
Alla DYI lösningar blir nog säkert bra, men det känns som att det är en stor fördel om man kan ta av visiret lätt. Giros variant med magneter verkar ju riktigt najs.
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 22:06Lima på såna där rackare som man sätter fast båtkapellet med 🙂
Lima på såna där rackare som man sätter fast båtkapellet med 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 22:21Det finns solglasögon för flugfiske, tror att de kallas "cocoons", man har glasögonen under solglasögonen. Finns ett par med gul lins på flugor.se, under fiskeglasögon- fittovers cocoons...
Det finns solglasögon för flugfiske, tror att de kallas "cocoons", man har glasögonen under solglasögonen. Finns ett par med gul lins på flugor.se, under fiskeglasögon- fittovers cocoons...
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 08:43http://www.oslosportslager.no/produkt/nordic-langrennsbrillesnoskjerm-20277.aspx
Hva med denne.
http://www.oslosportslager.no/produkt/nordic-langrennsbrillesnoskjerm-20277.aspx
Hva med denne.
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 08:53Den där Cascogrejen var ju en riktigt bra idé!
Frågan är bara om den inte är för hög, den måste ju passa mellan näsbenet och hjälmkanten. Annars var den ju perfekt, lite dyr dock,
Den där Cascogrejen var ju en riktigt bra idé!
Frågan är bara om den inte är för hög, den måste ju passa mellan näsbenet och hjälmkanten. Annars var den ju perfekt, lite dyr dock,
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 10:24På samma sida fanns swenors för 299kr
På samma sida fanns swenors för 299kr
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 18:54Swenors var ju helt klart billiga, men verkar lite väl stora. Även om det alltid kommer reta stilpoliser med visir så är jag inte beredd att gå hur långt som helst =D
Lutar nog mot en sån där Girohjälm, för jag är beredd att lägga lite pengar men inte h
Swenors var ju helt klart billiga, men verkar lite väl stora. Även om det alltid kommer reta stilpoliser med visir så är jag inte beredd att gå hur långt som helst =D
Lutar nog mot en sån där Girohjälm, för jag är beredd att lägga lite pengar men inte h