Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 18:13Det finns olika syn på stil.
Det finns olika syn på stil.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 18:19Jag förutsätter att han stekte köttbullarna på sritkök 🙂
Jag förutsätter att han stekte köttbullarna på sritkök 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 18:32Nej, tror till och med att han fick dom serverade.. Ska säga till honom på skarpen inför årets runda 😉
Nej, tror till och med att han fick dom serverade.. Ska säga till honom på skarpen inför årets runda 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:18Hockeyhjälm är egentligen inte tillåten på VR, men jag har också en kompis som har slunkit igenom säkerhetskontrollen med en sådan.
Hockeyhjälm är egentligen inte tillåten på VR, men jag har också en kompis som har slunkit igenom säkerhetskontrollen med en sådan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:46Säkerhet är inte det mest prioriterade på V(ingel)R(undan).
Säkerhet är inte det mest prioriterade på V(ingel)R(undan).
Quote from Anders Wallerstedt on 16 March 2011, 12:49Hockeyhjälm är egentligen inte tillåten/lämplig vid cykling.
Rätt hjälm för respektive sport.
För cykling, är det cykelhjälmar som gäller, har själv fyra, en mtb(med skärm), en racer, en tempo och en vinterhjälm med tejpade lufthål fram.
Hockeyhjälm är egentligen inte tillåten/lämplig vid cykling.
Rätt hjälm för respektive sport.
För cykling, är det cykelhjälmar som gäller, har själv fyra, en mtb(med skärm), en racer, en tempo och en vinterhjälm med tejpade lufthål fram.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:01Färgen på hjälmen bör även gå ihop med färgen på cykeln och kläderna (ink skor).
Färgen på hjälmen bör även gå ihop med färgen på cykeln och kläderna (ink skor).
Quote from Peter Eriksson on 18 March 2011, 09:31Jag skulle inte känna mig bekväm i en 100% färgkoordinerad utstyrsel förrän jag klarar en tretimmarsrunda med snitthastigeht>35km/h så tillsvidare blir det ett hopplock av färger.
Jag skulle inte känna mig bekväm i en 100% färgkoordinerad utstyrsel förrän jag klarar en tretimmarsrunda med snitthastigeht>35km/h så tillsvidare blir det ett hopplock av färger.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:22puh... Vad skönt, då kan jag behålla cykeln den här säsongen också.
puh... Vad skönt, då kan jag behålla cykeln den här säsongen också.