Quote from Guest on 10 April 2010, 12:37Hejsan!
Tänkte bara sända ut ett allmänt rop på hjälp, då jag är nyinflyttad i Mölnlycke och letar efter löpslingor i närheten som inte är enbart asfalt. Någon som har något tips?
Skulle va kul att slippa stå inne i gymet hela sommaren men mina benhinnor
Hejsan!
Tänkte bara sända ut ett allmänt rop på hjälp, då jag är nyinflyttad i Mölnlycke och letar efter löpslingor i närheten som inte är enbart asfalt. Någon som har något tips?
Skulle va kul att slippa stå inne i gymet hela sommaren men mina benhinnor
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 12:47Uppe vid Finnsjön finns ett spår på ca 6 km. Vid Wendelsberg har du ett väldigt kuperat spår om 2,3 km.
Uppe vid Finnsjön finns ett spår på ca 6 km. Vid Wendelsberg har du ett väldigt kuperat spår om 2,3 km.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 12:48Hej!
Det finns motionsspår nära centrum i Mölnlycke. Det går i skogen vid Wendelsbergs folkhögskola. Jag har för mig att det finns 1,5 el 2-kmslinga som går att variera lite.
Sedan finns det flera motionsspår vid Herkulesgården som ligger mellan Mölnlyc
Hej!
Det finns motionsspår nära centrum i Mölnlycke. Det går i skogen vid Wendelsbergs folkhögskola. Jag har för mig att det finns 1,5 el 2-kmslinga som går att variera lite.
Sedan finns det flera motionsspår vid Herkulesgården som ligger mellan Mölnlyc
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 14:12Tack så mycket för tipsen, ska kolla om jag hittar dit! 😀
Tack så mycket för tipsen, ska kolla om jag hittar dit! 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 20:42Det är ju inte långt till Delsjöområdet. Efter att ha parkerat ovanför Bertilssons stuga har du massor av skogsväg att välja på.
Det är ju inte långt till Delsjöområdet. Efter att ha parkerat ovanför Bertilssons stuga har du massor av skogsväg att välja på.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:09Om du vill springa en kortare runda, eller inte har något emot att springa flera varv, så har du ju Labbera (http://kartor.eniro.se/m/pdSj5) ett stenkast bort. Till och med dit springer du på stig och grus.
Även jag är nyinflyttad i grannskapet och har h
Om du vill springa en kortare runda, eller inte har något emot att springa flera varv, så har du ju Labbera (http://kartor.eniro.se/m/pdSj5) ett stenkast bort. Till och med dit springer du på stig och grus.
Även jag är nyinflyttad i grannskapet och har h
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 11:03Finnsjön är fint och spåret OK efter vintern (även om en och annan rot och sten krupit upp nu i tjällossningen). Förbi husen i Lahall är det en bit asfalt men annars ganska kuperad skogsslinga. Följ röd markering.
Vill du utöka så följ Sölves väg och hit
Finnsjön är fint och spåret OK efter vintern (även om en och annan rot och sten krupit upp nu i tjällossningen). Förbi husen i Lahall är det en bit asfalt men annars ganska kuperad skogsslinga. Följ röd markering.
Vill du utöka så följ Sölves väg och hit