Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHjälp önskas i val av motionscyke …
You need to log in to create posts and topics.

12

gör det inte till en forum-märkvärdig grej utan köp nåt billigt för säsongen brukar bli kort framför tv:n dvs du tröttnar rätt snart precis som dom allra flesta andra vilket förstås leder tanken till att utbudet av billigt begagnat knappt använt kan nog v

tur det var rätt färg:-)

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2778098

som sagt var håll ett öga på begagnatmarknaden...det kan bli billigare så

när det inte kostar mkt behöver inte stressen bli så stor om man inte nyttjar den så mkt----

Lina: Det är inte så att du har en vettig cykel som du kan köpa en trainer till? Vore en bättre investering, tror dessa är billigare och tar mycket mindre plats.....

Tack för alla svar! Jag tror jag börjar förstå att det där med vitt är något speciellt inom cykelbranschen...

Andrew: Jo, jag har en hyfsad cykel till vardags; en Nishiki Hybrid (typ landsvägsracer). Men problemet är ju att jag använder den mer eller mi

Lina: En bra anledning att varje dag vårda cykeln ömt alltså! Sedan är inte trainers högljudda. De med vätskemotstånd låter förvånansvärt lite, jag har ställt min på en gammal trasmatta som tar upp både ljud o svett. Du sitter som vanligt, du reglerar mot

Jag har en Kettler Paso 100 som står strategiskt placerad vid fönstret i vardagsrummet. Den kommer till användning 1-2 gånger i veckan då jag av en eller annan orsak inte vill fara ut och springa 😉
Tycker det funkar jättebra att sitta och trampa framför

12