Quote from Guest on 10 May 2009, 19:29Hej!
Som ni flesta vet är det knappt en vecka kvar till Gbg-varvet. Min träning har gått bättre än nånsin, inga problem med träningen under hela våren. Nu till problemet. Förra söndagen körde jag ett ganska hårt långpass, 18km på skatås (Det var väldigt
Hej!
Som ni flesta vet är det knappt en vecka kvar till Gbg-varvet. Min träning har gått bättre än nånsin, inga problem med träningen under hela våren. Nu till problemet. Förra söndagen körde jag ett ganska hårt långpass, 18km på skatås (Det var väldigt
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:39Hej Robert R. Springa med smärtstillande är inte att rekommendera direkt. Vila så mycket det går nu fram till varvet. Behandling med värme/kyla varvat kan också hjälpa. Känn lite på det på torsdag eller fredag kort och lätt, lätt - och om det känns bra nä
Hej Robert R. Springa med smärtstillande är inte att rekommendera direkt. Vila så mycket det går nu fram till varvet. Behandling med värme/kyla varvat kan också hjälpa. Känn lite på det på torsdag eller fredag kort och lätt, lätt - och om det känns bra nä
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:11Tack för tipsen! Men låt säga att jag känner liknande symptom dagarna före varvet - vågar jag ignorera smärtan och köra på? Jag har som sagt inte alls ont i vila. Kan känna små tendenser i trappor etc.
Betraktande namnet så trodde jag inte man kunde ta
Tack för tipsen! Men låt säga att jag känner liknande symptom dagarna före varvet - vågar jag ignorera smärtan och köra på? Jag har som sagt inte alls ont i vila. Kan känna små tendenser i trappor etc.
Betraktande namnet så trodde jag inte man kunde ta
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2009, 09:53Robert R2 är ju ledigt! 🙂
Robert R2 är ju ledigt! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 13:24RRRRRRRRRRRRRobert är också ledigt.
RRRRRRRRRRRRRobert är också ledigt.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 14:052xR är kanske också ledigt om inte Redford hinner före
2xR är kanske också ledigt om inte Redford hinner före
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 14:13R2D2? och då ingår en ny avatar!
BILD:http://r2d2.pillowlab.com/r2d2.jpg
R2D2? och då ingår en ny avatar!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 06:42Robinson Robban?
Jag tycker också vila, som Robert R (H) samt utfallssteg/tåhävningar och stretch.
Robinson Robban?
Jag tycker också vila, som Robert R (H) samt utfallssteg/tåhävningar och stretch.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:22Massage gör underverk ibland... gå till en massör och förklara... men se till att du kan vila 2 dagar efter massagen...
Massage gör underverk ibland... gå till en massör och förklara... men se till att du kan vila 2 dagar efter massagen...
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 10:04Såja! Namnet är nytt och benet känns snäppet bättre! Vi får se hur det går idag.. Lycka till alla och tack för tipsen! 🙂
/Robert
Såja! Namnet är nytt och benet känns snäppet bättre! Vi får se hur det går idag.. Lycka till alla och tack för tipsen! 🙂
/Robert