Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:21"Annars finns det Centaur eller Athena."
Eller Apex eller Rival 😉/Stefan
"Annars finns det Centaur eller Athena."
Eller Apex eller Rival 😉
/Stefan
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 15:26Shimano 105 räcker långt
Shimano 105 räcker långt
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 16:06De brukar klara trettio mil.
De brukar klara trettio mil.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 16:39Ja då kan jag nog tom stäcka mig till Veloce också. För det klara lätt dessa 30 mil plus all träning innan;)
Vänligen
P.
Ja då kan jag nog tom stäcka mig till Veloce också. För det klara lätt dessa 30 mil plus all träning innan;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 17:12Min åsikt är också att du kommer inte att känna någon som helst skillnad mellan en instegsmodell <10000:- och t.o.m. en dubbel så dyr cykel. Ditt träning kommer inte heller att påverkas av vilken cykel du väljer.
Förutsatt, cykeln passar DIG!
Rätt/fel i
Min åsikt är också att du kommer inte att känna någon som helst skillnad mellan en instegsmodell <10000:- och t.o.m. en dubbel så dyr cykel. Ditt träning kommer inte heller att påverkas av vilken cykel du väljer.
Förutsatt, cykeln passar DIG!
Rätt/fel i
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:12Tack så mycket för alla tips. Jakten på cykel går vidare
men tror att jag blivit lite klokare i alla fall i
hur jag ska tänkta om mitt cykelköp.
Tack så mycket för alla tips. Jakten på cykel går vidare
men tror att jag blivit lite klokare i alla fall i
hur jag ska tänkta om mitt cykelköp.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:21Bara en tanke... Ska du köpa en begagnad cykel på annons kan det vara klokt att be om originalkvitto. För ingen vill ju köpa en cykel vars rättmätiga ägare står längs vägkanten och gråter. 😉
Bara en tanke... Ska du köpa en begagnad cykel på annons kan det vara klokt att be om originalkvitto. För ingen vill ju köpa en cykel vars rättmätiga ägare står längs vägkanten och gråter. 😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 16:06Rent spontant undrar jag vad du vill ha för typ av cykel. Är det som träningsredskap eller ska den vara till andra saker såsom pendla till jobbet, handla på ICA eller glida på stan med.
På det goda 80-talet semestrade min moster en hel del i Frankrike dä
Rent spontant undrar jag vad du vill ha för typ av cykel. Är det som träningsredskap eller ska den vara till andra saker såsom pendla till jobbet, handla på ICA eller glida på stan med.
På det goda 80-talet semestrade min moster en hel del i Frankrike dä