Quote from Guest on 2 February 2008, 14:25Behöver lite hjälp! 🙂
På tjejmilen förra året köpte jag löpartights från nike, såna svart/orange. Har letat efter tillhörande eller matchande tröja men inte hittat någon. Nu har jag hittat två olika som jag sååååå gärna vill ha tag i!
Någon som vet va
Behöver lite hjälp! 🙂
På tjejmilen förra året köpte jag löpartights från nike, såna svart/orange. Har letat efter tillhörande eller matchande tröja men inte hittat någon. Nu har jag hittat två olika som jag sååååå gärna vill ha tag i!
Någon som vet va
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 14:35Nu blev jag intresserad!
Kan man beställa "hon på sidan 94" som är grymt snygg?
Nu blev jag intresserad!
Kan man beställa "hon på sidan 94" som är grymt snygg?
Quote from Olof Robertson on 2 February 2008, 15:49Beställa tantan?! 😀
Beställa tantan?! 😀
Quote from Lena Bjerlöw on 2 February 2008, 16:38Kontakta Nike kanske? Själv stör jag mig på att Nikes kläder inte säljs överallt, att allt är så anpassat efter marknaderna. I Sverige säljs mest "coola" danskläder eller vardagskläder, men kolla nike.com och gå in på USA och se hur mkt fina löparkläder d
Kontakta Nike kanske? Själv stör jag mig på att Nikes kläder inte säljs överallt, att allt är så anpassat efter marknaderna. I Sverige säljs mest "coola" danskläder eller vardagskläder, men kolla nike.com och gå in på USA och se hur mkt fina löparkläder d
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:04Jag vill ha killen till höger i artikeln "Utrustningen gör cyklisten" i senaste Kadens!
Förlåt, men jag kunde inte hålla mig.
Jag vill ha killen till höger i artikeln "Utrustningen gör cyklisten" i senaste Kadens!
Förlåt, men jag kunde inte hålla mig.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:10ska genast kika på honom.............
ska genast kika på honom.............
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:15nja. helt okej, men ingen drömprins.
nja. helt okej, men ingen drömprins.
Quote from mårten jansson on 2 February 2008, 18:17Det var inget fel på honom, men sen är där ju stora glasögon mitt över ansiktet..
Det var inget fel på honom, men sen är där ju stora glasögon mitt över ansiktet..
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 18:50Men flickor! Det är UTRUSTNINGEN som gör cyklisten ;). Ingen av de faller mig i smaken men som rubriken säger...
Men flickor! Det är UTRUSTNINGEN som gör cyklisten ;). Ingen av de faller mig i smaken men som rubriken säger...
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 20:08😀
😀