Quote from Guest on 14 June 2010, 11:27Hej!
Den som vill får gärna kolla min träningsdagbok (men det har blivit lite lite löpning på sista tiden...).
Men jag har tidigare sprungit ca 10 km per vecka (är nybörjare sen ett år tillbaka)
Har sprungit ett millopp och en halvmara nu och är anmäld ti
Hej!
Den som vill får gärna kolla min träningsdagbok (men det har blivit lite lite löpning på sista tiden...).
Men jag har tidigare sprungit ca 10 km per vecka (är nybörjare sen ett år tillbaka)
Har sprungit ett millopp och en halvmara nu och är anmäld ti
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 11:37Mitt enkla förslag är att du i första hand försöker öka löpmängden lite (10 km är inte mycket om du ska springa halvmara med ambitionen att göra en tid), och variera de pass du springer. Sedan kan du börja lägga in lite fartlek i något av passen, kanske f
Mitt enkla förslag är att du i första hand försöker öka löpmängden lite (10 km är inte mycket om du ska springa halvmara med ambitionen att göra en tid), och variera de pass du springer. Sedan kan du börja lägga in lite fartlek i något av passen, kanske f
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 12:33Ok!
Mina ambitioner på ev ev halvmara till i höst ligger på nivån "springa hela vägen utan att drabbas av blåsor och blånaglar". Det kändes inte som jag fick en chans riktigt då både benen och flåset höll men jag var tvungen att dra ner på tempot pga dåli
Ok!
Mina ambitioner på ev ev halvmara till i höst ligger på nivån "springa hela vägen utan att drabbas av blåsor och blånaglar". Det kändes inte som jag fick en chans riktigt då både benen och flåset höll men jag var tvungen att dra ner på tempot pga dåli