Quote from Guest on 10 April 2007, 22:08Det är på gång lite funktioner som baseras på grupper av träningstyper, tex så att alla olika typer av löpning ligger under ett namn, eller alla typer av gruppträningar etc. Grupperingarna kommer snart att användas till lite olika saker, vill dock inte av
Det är på gång lite funktioner som baseras på grupper av träningstyper, tex så att alla olika typer av löpning ligger under ett namn, eller alla typer av gruppträningar etc. Grupperingarna kommer snart att användas till lite olika saker, vill dock inte av
Quote from Magnus Gelang on 10 April 2007, 22:18Länken funkar inte för mig. Men jag kan tänka mig att gruppera ihop, tycker det är en kanonbra idé.
Att det t.ex kan se ut så här när man öppnar rull-listen för aktiviteter:
Kampsport
....Karate
....Jujutsu
Gympa
....Gympa medel
....Gympa bas
....Gympa in
Länken funkar inte för mig. Men jag kan tänka mig att gruppera ihop, tycker det är en kanonbra idé.
Att det t.ex kan se ut så här när man öppnar rull-listen för aktiviteter:
Kampsport
....Karate
....Jujutsu
Gympa
....Gympa medel
....Gympa bas
....Gympa in
Quote from Camilla Maunu on 10 April 2007, 23:14Länken funkar för mig, men däremot funkar det inte att spara.
Jag vill ha en gruppering på sådant som rör styrketräning. Men då inte på alla olika pass som går att köra. De skulle kunna hamna under egna grupperingar. Typ en grupp som heter Bål där alla
Länken funkar för mig, men däremot funkar det inte att spara.
Jag vill ha en gruppering på sådant som rör styrketräning. Men då inte på alla olika pass som går att köra. De skulle kunna hamna under egna grupperingar. Typ en grupp som heter Bål där alla
Quote from mårten jansson on 10 April 2007, 23:26Jag som tyckte att jag inte behövde säga att den inte fungerar för mig... men eftersom den gör det för dig så säger jag det ändå.
"Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande."
Jag som tyckte att jag inte behövde säga att den inte fungerar för mig... men eftersom den gör det för dig så säger jag det ändå.
"Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande."
Quote from Camilla Höög on 10 April 2007, 23:35Det bästa är om man kan kategorisera på flera olika sätt.
Exempel:
Orientering vill jag både räkna med i gruppen Multisport och i gruppen Löpning.När vi får reda på anledningen till grupperingen och även jag ser sidan så kanske jag tänker annorlunda.
Det bästa är om man kan kategorisera på flera olika sätt.
Exempel:
Orientering vill jag både räkna med i gruppen Multisport och i gruppen Löpning.
När vi får reda på anledningen till grupperingen och även jag ser sidan så kanske jag tänker annorlunda.
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 00:00Styrketräning ska ha alla stora muskelgrupper, samt lite andra övningar. Cool funktion, efterlängtad! 🙂
Skulle även vara riktigt bra att kunna skriva in använda vikter vid styrketräningen, samt att man skulle kunna fylla i vilka övningar/serier/set man
Styrketräning ska ha alla stora muskelgrupper, samt lite andra övningar. Cool funktion, efterlängtad! 🙂
Skulle även vara riktigt bra att kunna skriva in använda vikter vid styrketräningen, samt att man skulle kunna fylla i vilka övningar/serier/set man
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 09:34Ajdå, nu har jag ändrat i sidan. Kan ni testa igen?
Ajdå, nu har jag ändrat i sidan. Kan ni testa igen?
Quote from Lotta Lindström on 11 April 2007, 09:38Nu kommer jag in vilket jag inte gjorde förut. Har dock inte testat att lägga till någon grupp.
Nu kommer jag in vilket jag inte gjorde förut. Har dock inte testat att lägga till någon grupp.
Quote from Camilla Höög on 11 April 2007, 10:48Det går att se sidan, men jag kan inte lägga till någon träningstypsgrupp. Det ser ut att fungera, men den dyker inte upp i listan.
Det går att se sidan, men jag kan inte lägga till någon träningstypsgrupp. Det ser ut att fungera, men den dyker inte upp i listan.
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 11:17Klantigt av mig... Den hade tappat bort vem som gjort vilken typ och då visades den inte. Nu finns de där men det syns inte vem som gjort dem (och då kan ni inte ändra i dem om ni vill). Men nu bör det funka igen (peppar peppar)...
Klantigt av mig... Den hade tappat bort vem som gjort vilken typ och då visades den inte. Nu finns de där men det syns inte vem som gjort dem (och då kan ni inte ändra i dem om ni vill). Men nu bör det funka igen (peppar peppar)...