Quote from Jan Lundquist on 11 April 2007, 11:37För mig funkade det 🙂
För mig funkade det 🙂
Quote from Camilla Höög on 11 April 2007, 15:37Funkar perfekt!
Funkar perfekt!
Quote from Camilla Höög on 11 April 2007, 15:54Jag började skapa en typ som hette: Alpint. Där lade jag till snowboard, utförsåkning, skidor...men då blir det problem. Vissa kanske rapporterar längdskidåkning som skidor och då blir det knas. Då kanske även längdskidåkning borde vara med och alla andra
Jag började skapa en typ som hette: Alpint. Där lade jag till snowboard, utförsåkning, skidor...men då blir det problem. Vissa kanske rapporterar längdskidåkning som skidor och då blir det knas. Då kanske även längdskidåkning borde vara med och alla andra
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 16:19Jag tycker att i alpint ska det vara, som namnet säger, allt som har med snö, is och berg att göra!
Jag tycker att i alpint ska det vara, som namnet säger, allt som har med snö, is och berg att göra!
Quote from Tini Kjellin on 11 April 2007, 18:16Nu har jag dragit mitt strå till stacken och föreslagit en grupp men jag skulle också föreslå en viss städning bland aktiviterterna samtidigt. För mig är Muay Thai och Thaiboxning samma sak, har jag fel? Det finns saker flera liknande saker där stavning e
Nu har jag dragit mitt strå till stacken och föreslagit en grupp men jag skulle också föreslå en viss städning bland aktiviterterna samtidigt. För mig är Muay Thai och Thaiboxning samma sak, har jag fel? Det finns saker flera liknande saker där stavning e
Quote from Camilla Höög on 11 April 2007, 19:42...eller att man kan rappotera tid på gruppen och inte just på en aktivitet i gruppen.
Min bästa typ hittills: rullsporter (små hjul) 😀
Vet inte om den är så användbar...Däremot så är jag väldigt nöjd med typen "En Svensk Klassiker". Har dock inte bes
...eller att man kan rappotera tid på gruppen och inte just på en aktivitet i gruppen.
Min bästa typ hittills: rullsporter (små hjul) 😀
Vet inte om den är så användbar...
Däremot så är jag väldigt nöjd med typen "En Svensk Klassiker". Har dock inte bes
Quote from Funbeat user on 12 April 2007, 08:23Jag har lagt till en liten lista på sidan där man redigerar grupperna, som visar träningstyper som ännu inte fått vara med i någon grupp. Kan ju underlätta för att dela in träningstyperna. Obs dock att en träningstyp självklart får vara med i flera gruppe
Jag har lagt till en liten lista på sidan där man redigerar grupperna, som visar träningstyper som ännu inte fått vara med i någon grupp. Kan ju underlätta för att dela in träningstyperna. Obs dock att en träningstyp självklart får vara med i flera gruppe
Quote from Bjarne Lewin on 12 April 2007, 10:56Olle! Du har ju gjort en grupp för gruppträning.. men ska inte alla gympa-pass vara med där de sker ju i grupp??
Olle! Du har ju gjort en grupp för gruppträning.. men ska inte alla gympa-pass vara med där de sker ju i grupp??
Quote from Funbeat user on 12 April 2007, 11:09Evely: Jo så var det tänkt. Jag såg nu att jag missat några. Har jag missat några till tros?
Evely: Jo så var det tänkt. Jag såg nu att jag missat några. Har jag missat några till tros?
Quote from Bjarne Lewin on 12 April 2007, 12:54Jag vet inte om du har "missat"mitt mail, jag hade näligen önskemål om några fler träningstyper som skule passa i den gruppen. Du får säkert jkättemånga mail, så jag har full förståelse om du inte kollar den varje timme 🙂
Jag vet inte om du har "missat"mitt mail, jag hade näligen önskemål om några fler träningstyper som skule passa i den gruppen. Du får säkert jkättemånga mail, så jag har full förståelse om du inte kollar den varje timme 🙂