Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:29För cyklister är nog så gott som alltid "kortast" det bästa alternativet. Vi är ju sällan begränsade av fartbegränsningar (det är väl nästan bara 30 och 40 som regelbundet begränsar, men de förekommer nästan aldrig på vägar, utan bara på gator) så för oss
För cyklister är nog så gott som alltid "kortast" det bästa alternativet. Vi är ju sällan begränsade av fartbegränsningar (det är väl nästan bara 30 och 40 som regelbundet begränsar, men de förekommer nästan aldrig på vägar, utan bara på gator) så för oss
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:45Jag skulle även vilja kunna välja asfalt som urval.
Jag skulle även vilja kunna välja asfalt som urval.
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:48Tänk om man resonerade så. Då hade man missat mycket kul längs vägarna. Imorgon ska vi köra kantvind i 15-25 sekundmeter. Då gillar inte lekkamraterna att man kör mot Trelleborg och vänder.
Det blir till att köra kors o tvärs med mot, med och kantvind
Tänk om man resonerade så. Då hade man missat mycket kul längs vägarna. Imorgon ska vi köra kantvind i 15-25 sekundmeter. Då gillar inte lekkamraterna att man kör mot Trelleborg och vänder.
Det blir till att köra kors o tvärs med mot, med och kantvind
Quote from Christer Heinbäck on 22 February 2008, 19:50Maria, då kan jag cykla med dig till Karlstad när du cyklar hem. 🙂
Jag har cyklat småvägarna från Kristinehamn till Väse så de kan jag.
Mellan Väse och Alster har jag åkt bil men från Alster och in till Karlstad hittar jag inte 😀
Maria, då kan jag cykla med dig till Karlstad när du cyklar hem. 🙂
Jag har cyklat småvägarna från Kristinehamn till Väse så de kan jag.
Mellan Väse och Alster har jag åkt bil men från Alster och in till Karlstad hittar jag inte 😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:56Åh, va bra Sandra, Alster-Karlstad är en fin sträcka, man kan köra grus genom skogen eller asfalt i backar. Brukar springa där!
Åh, va bra Sandra, Alster-Karlstad är en fin sträcka, man kan köra grus genom skogen eller asfalt i backar. Brukar springa där!
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 16:32Hej.
"För cyklister är nog så gott som alltid "kortast" det bästa alternativet"
Om man inte då får en rejäl stigning, då kan det vara värt att köra runt eller som i detta fall mellan Ölme- Väse. Där är det numera en två-ett väg, inte så himla käckt att
Hej.
"För cyklister är nog så gott som alltid "kortast" det bästa alternativet"
Om man inte då får en rejäl stigning, då kan det vara värt att köra runt eller som i detta fall mellan Ölme- Väse. Där är det numera en två-ett väg, inte så himla käckt att
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2008, 22:49Det jobbigaste alternativet är alltid det bästa!
Det jobbigaste alternativet är alltid det bästa!
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 15:41kika på hitta.se och leta småvägar... det är den roligaste biten tycker jag 🙂 )
Ta en helg och kör igenom alternativen... gör det inte måndag morgon 😉/Mikael
kika på hitta.se och leta småvägar... det är den roligaste biten tycker jag 🙂 )
Ta en helg och kör igenom alternativen... gör det inte måndag morgon 😉
/Mikael