Quote from Guest on 25 July 2010, 07:41Hej,
Sommaren är snart slut. Jag ska för första gången löpträna en bra bit in på hösten. Det kan vara bra att ha innan midnattslopet också tänkte jag om det blir ruggigt väder. Jag söker alltså ett par herrtights. Dessa önskemål/krav har jag.
Krav
* Pas
Hej,
Sommaren är snart slut. Jag ska för första gången löpträna en bra bit in på hösten. Det kan vara bra att ha innan midnattslopet också tänkte jag om det blir ruggigt väder. Jag söker alltså ett par herrtights. Dessa önskemål/krav har jag.
Krav
* Pas
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 07:51Eftersom det inte står någon information om hur varma de är så tyckte jag det var bäst att fråga här. Jag kanske tar mig ett besök till Runners store, för de verkar ha störst utbud. Är de dyrare än andra?
De billigaste på tex stadium för 299, hur långt n
Eftersom det inte står någon information om hur varma de är så tyckte jag det var bäst att fråga här. Jag kanske tar mig ett besök till Runners store, för de verkar ha störst utbud. Är de dyrare än andra?
De billigaste på tex stadium för 299, hur långt n
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 08:42Jag har personligen bara använt tights ur Adidas 365-serie. Haft dem ner mot -20 utan att frysa om benen. De fungerar även när det är varmare, alltså de är inte fodrade. Jag tror nog att du kan köpa vilka tights som helst egentligen. ett tips kan ju vara
Jag har personligen bara använt tights ur Adidas 365-serie. Haft dem ner mot -20 utan att frysa om benen. De fungerar även när det är varmare, alltså de är inte fodrade. Jag tror nog att du kan köpa vilka tights som helst egentligen. ett tips kan ju vara
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:39Crafts hellånga skid/löp-tights för vintertid, svarta med röda revärer, 1 bakficka med dragkedja, L3 Protection, 92% polyester, 8% lycra.
Crafts hellånga skid/löp-tights för vintertid, svarta med röda revärer, 1 bakficka med dragkedja, L3 Protection, 92% polyester, 8% lycra.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:29Jag sprang och cyklade hela vintern (skånsk vinter) med billigaste newlinetightsen och förstärkte med underställ från HH och/eller Craft beroende på temperatur. Funkade bra för mig.
Enda problemet är bristen på design hos tightsen, helt svarta utan mönst
Jag sprang och cyklade hela vintern (skånsk vinter) med billigaste newlinetightsen och förstärkte med underställ från HH och/eller Craft beroende på temperatur. Funkade bra för mig.
Enda problemet är bristen på design hos tightsen, helt svarta utan mönst
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 13:06Vad jag förstått från svaren här och de 2 handlare jag frågat så kommer man långt på vanliga löpartights (ej vinter). Prismässigt tolkar jag det som att det inte gör någon nämnvärd skillnad heller, så jag kommer ta ett par billiga och se hur långt de räck
Vad jag förstått från svaren här och de 2 handlare jag frågat så kommer man långt på vanliga löpartights (ej vinter). Prismässigt tolkar jag det som att det inte gör någon nämnvärd skillnad heller, så jag kommer ta ett par billiga och se hur långt de räck
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 20:36Det finns ju tjockare vintertights, men det visste du kanske redan?
Jag kör gärna två lager, försöker kombinera lite olika lager beroende på temp.
Det finns ju tjockare vintertights, men det visste du kanske redan?
Jag kör gärna två lager, försöker kombinera lite olika lager beroende på temp.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 00:16De Crafts som jag rekommenderade, kan jag tillägga, klarar sig fint ner till -12 eventuellt ännu lägre temp.
De Crafts som jag rekommenderade, kan jag tillägga, klarar sig fint ner till -12 eventuellt ännu lägre temp.
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:13Det är ju väldigt stor skillnad mellan ca 10° och minus 5. Det kräver olika utrustning - men samma tajts kan gå med underställ som sagt. Men jag älskar mina RE vintertajts, som jag pga flyttning just packade upp. Längtar lite till det är dags att ta på do
Det är ju väldigt stor skillnad mellan ca 10° och minus 5. Det kräver olika utrustning - men samma tajts kan gå med underställ som sagt. Men jag älskar mina RE vintertajts, som jag pga flyttning just packade upp. Längtar lite till det är dags att ta på do
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 21:55SOC vintertights som Stadium säljer är billiga och bra. Tidigare årgångar tenderade att tappa spänsten (=korva sig) efter ett par tvättar men det verkar man tagit tag i. De jag köpte tidigare i år är som nya trots flitigt användande hela långa vårvintern.
SOC vintertights som Stadium säljer är billiga och bra. Tidigare årgångar tenderade att tappa spänsten (=korva sig) efter ett par tvättar men det verkar man tagit tag i. De jag köpte tidigare i år är som nya trots flitigt användande hela långa vårvintern.