Quote from Guest on 5 February 2008, 08:40Hjälp! Min pulsklocka la av på nåt konstigt sätt igår mitt under träning. Efter passet när jag kollade så var bilden förstenad typ på 21 sek och 46 % av maxpuls.
Spelar ingen roll vad jag trycker, det händer inte ett jota. Inte ljuset, stop eller något
Hjälp! Min pulsklocka la av på nåt konstigt sätt igår mitt under träning. Efter passet när jag kollade så var bilden förstenad typ på 21 sek och 46 % av maxpuls.
Spelar ingen roll vad jag trycker, det händer inte ett jota. Inte ljuset, stop eller något
Quote from Lotta Lindström on 5 February 2008, 08:50Jag har iofs en annan polar-modell men i min manual står det att man ska göra så här när allt låser sig:
"Återställ armbandsdatorn genom att hålla de fyra sidoknapparna intryckta samtidigt i 2 sekunder. Ställ in tid och datum bland grundinställningara ef
Jag har iofs en annan polar-modell men i min manual står det att man ska göra så här när allt låser sig:
"Återställ armbandsdatorn genom att hålla de fyra sidoknapparna intryckta samtidigt i 2 sekunder. Ställ in tid och datum bland grundinställningara ef
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 09:19Om det inte funkar skulle jag plocka ut batteriet (om du kan göra det själv?) Så gör jag i alla fall när mobiltelefonen hängt upp sig - då brukar det släppa.
Om det inte funkar skulle jag plocka ut batteriet (om du kan göra det själv?) Så gör jag i alla fall när mobiltelefonen hängt upp sig - då brukar det släppa.
Quote from Olof Robertson on 5 February 2008, 09:20Tack! 🙂 Ska genast springa ner i omklädningsrummet på jobbet och testa!
Hmm, kikade på det men man verkar inte kunna ta bort batteriet själv, är bara fyra små skruvar och en stor platta där bak.
Tack! 🙂 Ska genast springa ner i omklädningsrummet på jobbet och testa!
Hmm, kikade på det men man verkar inte kunna ta bort batteriet själv, är bara fyra små skruvar och en stor platta där bak.
Quote from Lotta Lindström on 5 February 2008, 09:26om den är vattentät ska du absolut inte ta ur batteriet själv. då gäller inte garantin
om den är vattentät ska du absolut inte ta ur batteriet själv. då gäller inte garantin
Quote from Olof Robertson on 5 February 2008, 09:31Jaaaaaaa 😀
Den funkar! Jag höll in alla fem knapparna typ fem sekunder eller nåt och vips! Så hände det nåt. Yeeeeeh!
TACK! Obeskrivbar glädje. Nu kan inget gå fel på min löprunda (H:)
Vad gjorde man utan detta forum!
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Jaaaaaaa 😀
Den funkar! Jag höll in alla fem knapparna typ fem sekunder eller nåt och vips! Så hände det nåt. Yeeeeeh!
TACK! Obeskrivbar glädje. Nu kan inget gå fel på min löprunda (H:)
Vad gjorde man utan detta forum!
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Quote from Olof Robertson on 5 February 2008, 09:32Ja, den är vattentät så det var tur att jag inte försökte mig på att ta ut batteriet. Nog därför det verkar vara välförpackat 🙂
Ja, den är vattentät så det var tur att jag inte försökte mig på att ta ut batteriet. Nog därför det verkar vara välförpackat 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 10:13Oooops - tur att du inte lyssnade på mig! Kul att du fick igång den i alla fall. 🙂
Oooops - tur att du inte lyssnade på mig! Kul att du fick igång den i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 10:30Sara: Man byter till ett likadant batteri om man inte råkar bo i Stockholm och kan åka till SALKhallen.
Sara: Man byter till ett likadant batteri om man inte råkar bo i Stockholm och kan åka till SALKhallen.