Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 23:59Vill du handla på Sportson så -fine by me-.
Själv kan jag dock för mitt liv inte begripa varför jag ska betala DUBBELT så mycket för en vara i Sverige när jag kan få SAMMA produkt för halva priset i England eller Tyskland.
Handlar du samma saker där som
Vill du handla på Sportson så -fine by me-.
Själv kan jag dock för mitt liv inte begripa varför jag ska betala DUBBELT så mycket för en vara i Sverige när jag kan få SAMMA produkt för halva priset i England eller Tyskland.
Handlar du samma saker där som
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 06:08Ja, det är inte du som ska lösa ev. problem.
Nu är inte Sportson kända för sin kundservice.
Ja, det är inte du som ska lösa ev. problem.
Nu är inte Sportson kända för sin kundservice.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 07:38Jag har en god erfarenhet av Sportson i Helsingborg.
Så väl vid inköp av cykel som service på densamma.
Jag har en god erfarenhet av Sportson i Helsingborg.
Så väl vid inköp av cykel som service på densamma.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 08:44Jag pratar om Sportson som butikskedja.
Jag tror att det finns fler som har haft mer än en dålig upplevelse av Sportson i Sverige.
Jag pratar om Sportson som butikskedja.
Jag tror att det finns fler som har haft mer än en dålig upplevelse av Sportson i Sverige.
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 09:06Eftersom de är franchise,l så kan ju upplevelserna vara lika många som butikerna.
Eftersom de är franchise,l så kan ju upplevelserna vara lika många som butikerna.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:17Ja, i Göteborg kan jag egentligen inte klaga på Sportson. Men jag tror att det började med dessa butiker och sedan fortsatte vidare med franchise.
Det är klart, ... det är inte Cykel City, men det är inte heller ambitionen. Men kunniga folk på Vasagatan
Ja, i Göteborg kan jag egentligen inte klaga på Sportson. Men jag tror att det började med dessa butiker och sedan fortsatte vidare med franchise.
Det är klart, ... det är inte Cykel City, men det är inte heller ambitionen. Men kunniga folk på Vasagatan
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 09:20Sportson söder i Stockholm har jag bara hört gott om och tycker själv de är trevliga. handlar dock inte där så mycket.
Sportson söder i Stockholm har jag bara hört gott om och tycker själv de är trevliga. handlar dock inte där så mycket.
Quote from ellen olsson on 9 April 2010, 09:30Sportson i Varberg var en av de första Sportsonbutikerna. Ingen aning om den finns kvar dock. Jag handlar på andra ställen.
Sportson i Varberg var en av de första Sportsonbutikerna. Ingen aning om den finns kvar dock. Jag handlar på andra ställen.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:31David: Jo jag bor i Kalmar så hade tänkt att köpa en cykel lokalt för att kunna få service osv i framtiden. Jag har hört mig för ganska mycket här i Kalmar och inte hört någon som varit missnöjd med Sportson. Kan hoppas de håller en ovanligt god standard
David: Jo jag bor i Kalmar så hade tänkt att köpa en cykel lokalt för att kunna få service osv i framtiden. Jag har hört mig för ganska mycket här i Kalmar och inte hört någon som varit missnöjd med Sportson. Kan hoppas de håller en ovanligt god standard