Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 15:33@Oskar, det beror helt på omständigheterna. Ska du köra ett lopp med stor risk för sidvind, t.ex. årets Kalmar som går över Ölandsbron, då är det lämpligt med lägre profil än om du ska köra vindskyddat. Om kassan inte är obegränsad blir det oftast en komp
@Oskar, det beror helt på omständigheterna. Ska du köra ett lopp med stor risk för sidvind, t.ex. årets Kalmar som går över Ölandsbron, då är det lämpligt med lägre profil än om du ska köra vindskyddat. Om kassan inte är obegränsad blir det oftast en komp
Quote from Jan Ingemansson on 24 May 2012, 16:14Låter bra, jag har kompromissat och landat in på ett par spinergyhjul som passade bra då jag önskade clinchers och ett lågt pris. Däremot så blev det lägre profil än jag tänkte(43mm). Men plånboken är väldigt nöjd, och jag med den.
Låter bra, jag har kompromissat och landat in på ett par spinergyhjul som passade bra då jag önskade clinchers och ett lågt pris. Däremot så blev det lägre profil än jag tänkte(43mm). Men plånboken är väldigt nöjd, och jag med den.