Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:22Avundas er.
Har ju bott i Tranås.
10:e oktober får jag en totalt hel ny knäled.
Så kanske nästa år.
Avundas er.
Har ju bott i Tranås.
10:e oktober får jag en totalt hel ny knäled.
Så kanske nästa år.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 19:35Skulle också allt gärna springa det här loppet, men har inte råd och har inte tid.
Skulle också allt gärna springa det här loppet, men har inte råd och har inte tid.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 20:00Ska bli en härlig dag!
Ska bli en härlig dag!
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:56@Jonas.
Jag kommer att åka bil från Sthlm strax före 16 och hem fortast möjligt. Men det finns ett stort aber. Imorgon bitti ska jag testa om det går att löpa överhuvudtaget, dvs om det blir ngt lopp. Skriver imorgon på denna tråd hur det blir.
@Jonas.
Jag kommer att åka bil från Sthlm strax före 16 och hem fortast möjligt. Men det finns ett stort aber. Imorgon bitti ska jag testa om det går att löpa överhuvudtaget, dvs om det blir ngt lopp. Skriver imorgon på denna tråd hur det blir.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 22:36Robert - hoppas du kan springa!
Tack för erbjudandet men jag tar tåget, då kan jag tupplura på vägen ner och ta mig hemåt i sakta mak. Har en kompis i tranås som jag sover över hos så vet inte om jag ska hem på lördag eller söndag ännu.
Robert - hoppas du kan springa!
Tack för erbjudandet men jag tar tåget, då kan jag tupplura på vägen ner och ta mig hemåt i sakta mak. Har en kompis i tranås som jag sover över hos så vet inte om jag ska hem på lördag eller söndag ännu.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 16:03Hej alla!
Jag sprang lite på banan igår kväll, bland annat på ett av de blötare ställena. Det var knappt kladdigt, det är ganska torrt i markerna nu. Men jag garanterar inte utan att ni kan bli blöta om fötterna på andra ställen...
Det kommer frågor till
Hej alla!
Jag sprang lite på banan igår kväll, bland annat på ett av de blötare ställena. Det var knappt kladdigt, det är ganska torrt i markerna nu. Men jag garanterar inte utan att ni kan bli blöta om fötterna på andra ställen...
Det kommer frågor till
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 19:10Jag har fullt i min bil och har fått en förklaring så jag hoppas hitta.
Däremot kanse vi ska slå följe i bilkaravan ut till stugan om det nu är svårt att hitta.
Vi bor på hotell Åberg
Jag har fullt i min bil och har fått en förklaring så jag hoppas hitta.
Däremot kanse vi ska slå följe i bilkaravan ut till stugan om det nu är svårt att hitta.
Vi bor på hotell Åberg
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 23:18På hemsidan finns en länk till en Eniro-karta som hjälper er att hitta (till Örsbäcken)...
På hemsidan finns en länk till en Eniro-karta som hjälper er att hitta (till Örsbäcken)...
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 12:58Hejsan!
Jag planerar att åka dit i morgon, men har en bit att åka så jag skulle vilja åka direkt till Gränna för att slippa åka Tranås T&R bara för att få starta. Mitt problem blir då att komma tillbaka till Gränna. Finns det ngn. jag kan få skjuts med ef
Hejsan!
Jag planerar att åka dit i morgon, men har en bit att åka så jag skulle vilja åka direkt till Gränna för att slippa åka Tranås T&R bara för att få starta. Mitt problem blir då att komma tillbaka till Gränna. Finns det ngn. jag kan få skjuts med ef
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 13:41Bengt spring tillbaka så blir det ett riktigt ultrapass, det hade Jan Söderqvist gillat.
Bengt spring tillbaka så blir det ett riktigt ultrapass, det hade Jan Söderqvist gillat.